4 Ocak 2011 Salı

Gittii Gittii Saçlar gittii :)

Kestim valla boyattımda kuaföre 20lik çıtır olarak girdim 25lik olarak geri çıktım :) valla şöle diyim zaten nihale benzetiyorlar beni hatta nihal sanan bile vardı :)



Onun enson kestirdiğinden daha kısa ve komle boyattım  oriel(yazılımını bilmiyorum aga :) kullanmadı saçlarım yıpranmadı :) Ve aldığı paranın hakkını verdi hayatımda ilkkez bukadar para baydım kuaföre evlat acısı gibi koydu ama olsun ( 230TL) ayyy içim gitti ama sevindim herkezin tepkisi ohaaaaa süperr  lann sen kimsinnn falan :D

Herkez bayıldı birtek yakuşuklu müdürüm naptın lan kendine dedi :) ama beğenmiş gibi görünüyo Bilmiyorum yane

Asla boyatmam seviyorum lan saçlarımı ben diyen benn gittim komple boyattım Sarışın oldum lan ama çok yakıştı kimse yadırgamadı yani çingene sarısı değil yani adam fena bişey yaptıı bir ara eski resmimi ve yeni resmi koysammı diye düşünüyorum :) ama kendimi gizlicekte bişey yok aslında nebilim tanıdık biri görürse falan diyorum görsün lan nolcak :) bu yazdıklarım olmadan ben ben değilimki sizce koysammı kendi resimlerimimi yoksa koymasammı :)

Bana kalsa ben hepinizle tanışmak istiyroum valla bir gün şöle fena bir organizasyon yapsamda hepimiz yemekte memekte bişeyde buluşsakk :) Çok ilginç olur ama çokta keyifli çoğumuzun arkadaşlarının bile bilmediklerini bizler biliyoruz haksızmıyım...



Ben bütün kancık dostlarımı bir kenara attım bu bloga başladığımda tek dostum bu blog ve yorumlarıyla bana destek veren sizler.Yorum katmayanlar sizde içinizden ne diyorsanız sonuçta hata yaptığımda da yol göstereni, takma diyip destek vereni sizler varsınız şuan :)


Dışarda arkadaş edinemeyen bir tip değilim aksine aşırı sosyalim bu yüzden çok üzüldüğüm ve çok güzel arkadaşlıklar edindiğim olmuştur :) Kimi der anti sosyallerin takıldığı yerlerdir lan sanal ortam hayır aksine diyorum sosyallikten sıkılıp karşılıksız dostlukların olduğu bir yer burası kimse bişey beklemiyor benden bende kimseden beklemiyroum yazdım diye okumak zorundamı insanlar hayır ama karşılıksız okuyor ve yorum katıyorsunuz daha güzel ne olabilir Sağolun yaa valla :)

Nese bukadar konuştum belimdeki güzelim saçlar ensemde şuan kuaförüm profösyönel bir saç taarım uzmanı ve hakkını verdi beni baştan yarat dedim oda öle yaptı :)

Valla ben kendimi çok iyi hissediyorum sıkılmıştım ve bıkmıştım aynadaki suretimden şimdi ise her baktığımda şoka uğruyorum bu kim lann :) Şişşşş güzel kızmışş hee diyesimde geliyo ahahaha Öle işte canlarımm mariadan bir manyaklık daha :)

Eeee artık kısmetim açılır dimii :) Türk erkeklerin anlamsızca ve fütursuzca sevdikleri sarışınlardan oldum ahahaha :) Bakalım artıkın :)

19 yorum:

  1. Nihal kim? Bir de gerçekten o kadar para vermedin değil mi kuaföre? Yani neyse böyle böyle büyüyeceksiniz işte! :) Güzel göründüğün şüphesizdir kesinlikle o ayrı.. Ama Hiç biri o parayı haketmiyor bana kalırsa ben bu konuda epey bir ihtisas yaptım! :)

    YanıtlaSil
  2. Senin canın sıkılmış besbelli. Bu saçlarınla da sıkılırsın sen. Artık bir kimya değişimi olmalı. ömrünün geri kalan kısmını bir şarkıda buluşan notalar gibi birlikte oluşturacağın kişi ve dostlarınla sürdürmelisin. Sanırım bu değişiklikler sadece fiziki anlamda olmayacak. Artık ruhunun bestesini de yazmanın zamanı gelmiştir diyie düşünüyorsundur. 2011 sakın senin için kökten değişikliklerinin olacagı sürpriz bir yıl olmasın. Unutmayın ki yanınızda va arkanızdan gelen biz ıolacağız. Sanal da olsa dost olacağız.

    YanıtlaSil
  3. kokrma merycimm vermedim okadar ama yinede fazla verdim hayatımda ilkkezz verdim olsun :)
    Ben kolay kolay paraveren biri değilim çünkü annem benim estetisyen herşeyi o öğretti baka baka öğrendim işte kendim yaparım herşeyimi ama böle bir değişim lazımdı oh oldu güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Profösörcümm biliyorum sen hep yanımdasın hep destek oluyorsunn teşekkürederim evet sıkılmıştım rahatladım birde zayılarsam tam değişim olucakk :)

    YanıtlaSil
  5. Oda olur umurım. B zayıflama meselesi inan kafada bitiyor. eğer o fikir varsa sağlığınıza kavuşuyorsunuz. O zaman da hayatızı bir disiplin olarak görmelisiniz. kendinizi bırakmamalısınız.

    YanıtlaSil
  6. :) Evet canım profösörcüm çok haklısın herzamnki gibi onada başaldım bakalım nasıl olucak :)

    YanıtlaSil
  7. 2011 yilina böyle başladım diyorsun.Yakışır:-)Resimlerini bence koyma.En azından şimdilik.Biraz gizem iyidir:-)Zayıflama meselesini spor salonları günlük yürüyüşler yada koşularla çözmeyi dene.Buralardayım.

    YanıtlaSil
  8. adamın biri adamımsın :)
    Sağol canım evet bencede gizemm iyidir iyii :)
    Bide şimdi çok çirkinmişsinn lenn derler falan benim moral olur sıfırr ) gerenk yok böle atraksyonlara :)
    Bakalım 2011 dehşet girdim geriside saçlarım gibi süper olur inşalllahhhh Salona yazıldım agada gitmeye fırsat bulamdım bakalım gitcem gitcem yakındaa :)

    YanıtlaSil
  9. değişiklik iyidir boşver havan yerine gelir..havan gelmiştir gızzzz...oohhh kıskananlar çatlasın :p

    YanıtlaSil
  10. kızlar saçlarını kestirdiklerinde özgüvenleri yerine gelir derlerdi inanmazdim :) cidden öyleymis,yazıya yansımıs :)))

    YanıtlaSil
  11. Bu arada sayfamda bir yavrucak sizden şefkat bekliyor. Bir değişiklik sizin için iyi gelebilir.

    YanıtlaSil
  12. :Aynenn süper ince parlak çorap kendime geldim yenilendim yaa :)

    YanıtlaSil
  13. timeout : Evet bende hissediyorum Özgüvenimde yenilendi benim gibi yavv bende farkındayımm kendime geldimm :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Profösörr yedimm yedimm ben o ufaklığıı ayy ne şeker bişeyy oo :)

    YanıtlaSil
  15. MİSS MARİA'M; Öncelikle kendinde yenilik istemen,kendindeki rutini aşma isteğiyle ilgili..eminim son günlerini bibirine benzer bir şekilde geçirmekten bıkmış olmalısın.Bu tür radikal saç değişimleri yüreğinin bir yerlerinde kendini ölçüp biçmeyle,tartıp ölçmeyle alakalı..
    AMA bilesin bazen böyle tezat yenilikler,kendini yaşama yeniden adapte etme isteğine ilişkin olabilir.Motive etme açısından
    yaşanması da kaçınılmaz olabilir..
    PROFİL(YAN/HATTA YAN ARKA ARASI ) bir foto koyabilirsin ama ben derim ki;çokta yüzünü gösterme biz insanlar bazı şeylerin hayalini daha çok sever,merak ederiz
    Gizemli olma adına profil görüntü bence yeterli olur..;)
    SEVİMLİ ŞEY ZATİ SEVİMLİSİN,ŞİMDİ YENİ HALİNİ
    GÖRMEK İSTİYORUM SAÇLARININ..;)

    YanıtlaSil
  16. crazywomenrosemary canımm evet çok haklısın okadar sıkılmıştımki kendimden ve bu rutin hayattan bişeylerle başlamam gerekiyordu önce kendimden başladım =) ve güzell oldu Mutluyum sağoll :)

    YanıtlaSil
  17. iyi olmuş valla ben nerde saçını kısaltan bırı gorsem sevınıyorum :D
    çok merak ettım aamaa:))

    YanıtlaSil
  18. Jove : Sağol cnaım evet güzel oldu belki bir arar başka bir postta koyarım resimleri :)

    YanıtlaSil