3 Ocak 2011 Pazartesi

Günaydınlarr efenim :)

Yeni bir hafta yeni bir yıl ohh miss :)

Yılbaşım nasıl geçti dersiniz özetle çok komikkkk :)

Annem ben ve teyzem hee birde cübbeli ahmet hoca allahım teyzem bir açtı cübbeliyi kapamadı vallaa azdaha cübbeliyle giriyodum yılbaşınza :)

Ama güzel geçti ya olsun annemin dizinde güzeldi :)


Bu arada saçlarımı  boyatmaya karar verdim nedersiniz ? valla çok kararsızım yada kestirsemmi
Saçlar bu renk olucak

Şöle diyim kumralım yani kara kuru bişey değilimm o yüzden sarı yakışır diyorum ama bilmiyorum ya çok sıkıldım aynadaki suretimden..

Kestirirsemde böle olucak hangisini yapıyım yada ikisini birden mi yapsam :)

Ay ben napcamm yaa:)



Saçlarım belimde aslında aslında düz ama hafif dalagalı sıkılıdım ya

Diyorum şöle değişiklik olsun kestiricem ama totob büyükk kısa olursa komikk olur ama boyatırsam belki bi hava katar bilmiyorum yani :(

7 yorum:

  1. Benim de bir fikrim yok bu konuda. Bence ıolduğun gibi ol. Öyle kalsın.

    YanıtlaSil
  2. :) hay deli hatun! uzun saç iyidir ben severim.. genelde erkek çocukları dediğimiz türden dolaştım ömrümün 4/3ünü.. eh normal neyse :)ama uzun zamandır uzun ise değiştir bence de.. saçların yanmasın sonra çok ağlarsın :) şimdiki halini bilmediğimiz için yenisi de sen de nasıl duracak pek kestiremiyoruzz diyeyimm bi de.. :*

    YanıtlaSil
  3. Valla bende bilmiyorum deneyip görücemm =) evet yanarsa çokkk ağlarım kestirmekte istemiyorum bırakıcam kendimi kuaförün kollarına bakalım nolcakk :)

    YanıtlaSil
  4. saclarını kesirme, boyat ama kestirme :(
    Her sacını kestiren gördüğümde ağlamaklı oluorum ben :(
    Benimkiler cok zor uzuo da, derdim ondan :)
    bide saclarını daha acık renk yapıcaksani sadece boyayla açtır, Orial mıdır nedir bi madde var, saçları yakıo kafa derini kavuruo resmen sonra saç falan kalmıo hatta benden sölemesi

    YanıtlaSil
  5. FiRSTe canım valla bende kıyamıyorum kestirmeye boyatıcam gibi görünüyo ama hala kararsızım 7de randevumm var ama hala kararsızımm bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Beni hayatta tedirgin eden tek şey; kuaförlerdir. Onlara asla saçlarımı güvenle emanet edip bırakmam istediğini yapabilirsin diye. M.Daimon

    YanıtlaSil
  7. Bu işler alel acqele olmaz. Bence anket ve forum yaepalım. Saç kadının ziynetidir aynı zamanda. Keşke saç örgüsü yapsan da nostalji yaşasak. Randevuya gideceğim diye kıyılmaz saça. Elbiseni değiştur. Tokanı değiştir. Saç tarama sitilini değiştir. Belki de senin kimyan değişmesi gerekir. Dua et çık yola..

    YanıtlaSil