13 Ocak 2011 Perşembe

Heyecandan ölmek üzereyim

Offff Çat diye çatlicam orta yerimden


Bildiğiniz üzre uuuuup uzun bir zamandır hayatımda apaçilerden başka kimse yok olanlarda girmeleriyle çıkmaları bir oluyor zaten nese gelelim bu büyük olaya beni heycandan öldüren olaya biri var bence benim erkek versyonum öle biri yani aynıyız adamla bukadar ortak nokta olurmu ve kadere inanmayan arkadaşlar lütfen buraya bana kulak verin ve görün kaderin cilvesini

Bir birini hiç tanımayan iki insan
Yaşanmışlıklar aynı,kafa yapısı aynı, takıldığımız yerler aynı, üzüntüler mutluluklar,bizi heycanlandıran şeyler aynı ya bir ton şey var ortak  Günlerdir konuluyoruz... En son dayanamadım uzatmaya gerek yok artık görüşelim dedim oda çok sevindi ama bir türlü aksilikler peşimizi bırakmadı ya :( bugün buluşucaktık ama dün konuşmadığımız için iptal heralde diyim pijamalrımla ofise geldim çok yorgundum uğraşamazdım ne bulduysam giydim çıktım ama bugün görüşücez ayy hem çook heycanlıyım hemde elim ayağım birbirine girdi :) Bu yaşadığım şeyi daha önce yaşamadım yani çok tuhaf bukadar rastlantı bukadar tesadüf resmen bizim birbirimizi bulmamız için bi şey yadabilmiyorum çok tuhaf hala aklıma geldikçe içim ürperiyo aslında korkuyorumda yani bukadar şey üst üste gelince :)

Ya bu adam falımda çıktı tamam inanmam fala mala ama aga adamın ismini bilmiyordum bak falde dediki şu islimli biriyle tanışıcaksın ama çok farklı olucak ve ilkkez isim veriyroum okadar dedi kadın ya yürü git dedim ama ismini sordum artık ismini bana sölermisn dedim ismini bir söledi o an orda düşüp bayılıcaktım nerdeyse



Yaaa Günlerdir elimden düşmüyor telefon :) Daha ne olsun ya bugün büyük gün şans dileyin bana lütfen Bilmiyorum nasıl olucak ama ben çok heycanlıyım o beni ne gördü nede tanıyor yani bir birimizi nasıl tanıycaz bilmiyorum ama zorlanmadan onu bulucağıma eminim bunu hissediyorum sanki onu tanıyormuşcasına bulucam onu :) Ben hayatımda ilkkez bir görşme öncesi bukadar heycan yaptım öle böle değil yani :) Bayılmadan önce görüşsekte rahatlasam yemek yemedim ya valla yiyemedim =) Maria fenalarda anlicağınız ama içimde çok güzel hisler var belki ben kendi kendime gelin güvey oluyorum ama belki adam beni görünce basıp gidicek yada nebilim aslında çirkin değilim gayette iyim ama  daha iyi olabilirdim bilmiyroum ya yazmak rahatlatır diye yazdım ayyy ben bugün ölmessem ölmem aga öptüm sizi bana şans dileyinnn lütfenn seviyorum hepinizi hemde çokkkk herşeyi yarın anlatıcam =)

12 yorum:

  1. =) Sağol Telekinesis valla onlar olmasa yazcak bişey bulamazdım heralde eheheh =)

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecanlııı:D Merakla bekliyorum diğer postu:)

    YanıtlaSil
  3. Evet çok heycanlı ve bende öleyim emin olabilirsin :) iş miş yapasım yok bekliyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  4. dunde bunun benzerini, bir erkeğin agzından okumuştum, hatta o da bulusacagı bu bayan blog dünyasından falan yazmış, senin yazını da okuyunca sanırım çözdüm olayı :)
    hihihihihih
    sanırım blog ailesi olarak sizin için heycanlıyız, en azından kendi adıma ben öleyim ::)
    hadi hayırlısıııı

    YanıtlaSil
  5. :) Hadi canım heycandan hiç aklıma gelmedi onun blogunu okumak hemn okuyorum teşekkürler Firste muhahh:)

    YanıtlaSil
  6. Bundan birşey çıkmayabilir. tedbirli olmak gerek. hayal kırıklığından ölürsen, mezarına kimse gelmez senin..

    YanıtlaSil
  7. Tabi hayatta hiçbir şeyden bir şey çıkmama ihtimali olduğu gibi her şeyden bir şey çıkma ihtimali de var değilmi profesör bey? Tedbirli olmak lazım biriyle tanışabilmek için. Zırh giyinmek lazım mesela,böyle ucu zehirli oklar, zincirler falan... Sonra hangi hastanenin hayal kırıklığı polikliniği var ki? Ortopedi de bakmaz bı kırıklara... Maazallah hayal kırıklığından ölürse insanlar, belediye kimsesizler mezarlığına defneder kesin... Sosyal Mesaj: Işıklar Sönmesin, Tavsiyeler Paranoya ya dönmesin!

    YanıtlaSil
  8. =) @profösörcüm uyarın için teşekkürederim. Ama öle bir şey olmadı olabilirdi ama olmadı

    @ Serüvencim profösörüme laf yok o beni düşündüğü için öle diyor biliyorum ben :)

    YanıtlaSil