17 Ocak 2011 Pazartesi

İki Blogger Bir Oldu; Benzine Zam Geldi ve İlker Şahin Hayatımıza Girdi...





Başlık çalıntı baştan söyliyim J Şimdi bu geceyi serüvencinin azından dinlediniz birde benim azımdan dinleyin....

Günlerdir heycandan ölüyordum bir önceki yazımda da yazdığım gibi blogger aleminden biriyle buluşucaktım çoğunuzun tanıdığı serüvenciyle yani. Bizi resmen kader birleştirmişti okadar tesadüf okadar rastlantı bukadar olur diyip duruyorduk her konuşmada her muhabbette bir rastlantı ve bir şok daha derken artık buluşup görüşmeye karar verdik hoba bir heycan bastı öle böle değil aslında kararlaştırmıştık o gün aksilik çıktı görüşemedik ama her geçen dk ben bir tuhaf oluyorum yok anam meraktan ve heycandan ölücem derken sonunda o gün geldi çattı ben iyicene heycan yaptım falan ama bir gün önce konuşmadığımız için bir pasaklı halde gelmişim işe anlatamam nese derken beyfendimin telefonuda yok ohh maille konuşuyoruz bu bir ara 2-3 saat cewap atmadı nasıl dellendim yaa yuh okadar konuş konuş ekti işte falan kendimi yiyoyrumm derken son dk maill geldi bir oh çekip okudum 19:30 optimumda buluşuyoruz. 18:00 işten çıkıyorum okadar saat ofiste kendimi yedim durudm..
19:00da da orda oldum gittim biraz dolandım sonra D&R gittim ceyhunun kitrabına bakmaya hopp buldum aldım  sonra  burger king orda boş bir masaya oturudum. Hem kitabıu karştırıyorum hemde etrafa bakıyorum ben hayatımda bukadar kel ve çirkin adamı bir arada görmedim ya buda bana demişti yok çok çirkinim yok kelim falan ger gelen de benim masanın önünde duruyo zaten birde kendi kendime gülüyorum böle ama halimi görün çok komiğimdir kesin karşı masada da bir herif var ona gülüyorum sandı sandalyesinide önüme çekti bana bakıyo ayy afakanlar bastı.
O mu bumu derken saat 19:30 oldu yok gelmedi dedim gelmicek yada heycandan düştü kaldı bir yerde derken kafamı bir kaldırdım karşımda yoo bu kel sayılmaz ve çirkinde değil omu acaba dememe bile gerek kalmadan yanıma geldi selamlaştık oturdu. Gayet tatlıydı ama pek bir susukun bir şey görseniz konuşmuyo ya bende bir gevezeyim bir gevezeyim anam dedim beynini s** çocuğun derken ne bişey yiyesimiz var nede içesimiz J heycandan olsa gerek kahve aldı içtikk falan baya geçti hadi sigara içelim dedim terasa çıktık sigaramızı içtik birden kadıköye gidelimmi dedi ohh çektim çünkü sıkıldım valla dedim içersek açılır biraz rahatlar çok gergindi çünki ve fazlada konuşmuyordu açıkcası...





İlk gördüğümüz taksiye bindik ve keşke binmeseydik ya neyse.. Ne taksci sustu nede ben sustum ama napim ya gevezeyim tam haydar paşaya girdik oh derken adam demezmi abi seni birine benzettim yuh dedim içimden ama serüvencininde yüznde bir şok ifadesi vardı hani birde üstüne demezmi fatma gül dizisinde bir gıcık avukat dayı var hee ona benziyosun önce bi sustum ama serüvenci dumur dumur gülünce bende kahkahayı kopardım napim dayanamadım ya L nese indik yürüyoruz barlar sokağına Çıktık bakıyoruz derken canlı müzik faln dedik biri geldi abi canlı müzik var girdik oo içerisi kopuyo ama fena yani aklım kaldı sonra  biz çıktık üst katta gitar faln varmış sessiz loş bir ortam güzeldi birtane gitarist çocuk hoş birine benziyo ama 2saat akart yapamayınca hoşluk moşluk kalmadı gözümde beceriksiz bişey oldu birazlar geliyo gidiyo biz sohbete başladık böle yavaş yavaş açılıyo bizimkisi ay hiç susmadım ben eski sevgililerimden bilmem neden ay neler neler anlattım içtikce icene cıvıdım mallık lan diyorum yani adama neler anlatıyorum diyorum sonra yaa her bokumu biliyo ya off nolcak diyorum derken gitarist resmen benim en sevdiğim şarkılardan bir bütün yapmış çalıyo oohh keyfime dicek yok bizmkide konuşmuyo zaten bende adama eşlik ediyorum ama harbi asılma masılma yok böle eğlenelim diye şaklabanlık yapıyorum  sonra ismini merak ettim ve ilker şahinle tanıştık ahahahah hala gülüyroum


Garsonu çağırdım adıne dedim ilker dedi hımm yaptım peki soyadı ne diyince şahin dedi ve napcan abla dedi sanane uleynn diye postuda koydum gitti J Ama ben hala anlamadımki serüvenci ayılttı beni bu kendi adını söledi hee dedi hopp bir hışımla kalktım birader sen kendi adını söledin dedim hee demezmi ahahah yarıldım orda ya gitaristin adını sordum be çocuğum ben allahım adı serdarmış soyadınıda söle derken yok bilmiyroum dedi ok dedim iyi çalıyordu kesin you tube bunun başlka parçalrı faln vardır diye sordum ya ne diye sorcam .. Bu arada paşamız boulmuş ama ben hiç farkında değilim gayet keyifliyim










Bir ara kalktım tuvalete gittim geldim odane bizmki sandalyeyi yanıma çekmiş hobaa dedim J ya zaten sığmıyordum masaya artık hiç sığmam ama sığdım bir şekilde uyuzluğun alemi yok zaten 40yıldır tanıyor gibiyim ya daha iyi kaynaşırız dedim. Gayet güzel muhabbet ettik derken bu böle elini uzattı ama ben anlamadım böle kanka gibi tuttum ayy adam ronatik bir hareket yapmak istedi ben kazma olduğum için ilk sağlam potu kırdım ohh tam oldu okadar özür diledim ama yok bozuldu yani düzeltme ihtimali yok..


2 kız geldi kapı gıcırtısna oynayan tipler böle oynuyolar birtanede küçük  bacaksız darbukacı bir velet geldi kızlarda tam üstüne ohh ortam bir anda neşelendi bende masada oynuyorum falan böle kızlardan biri kaldırdı beni ohh oynamayı bilmiyorum ama içim kıpır kıpır oynayasım var ama serüvenciden de utanınca pat diye oturdum yerime J

Nese ilerliyen saatlerde böle büyük neseli bir ekip geldi böle anlamadan bir anda muhabbete maydonoz oldum J sonrada göt oldum ama tatlı kurtarıcım kurtardı beni alkolün etkisiyle nedediğimi bilmeden anlattım bir şeyler toparlayamadımda ama anlattım işte kimsede gülmedi ahahaha göt gibi kaldım serüvencide beni aldı çıkarttı ordan derken aşağıda hesabı ödüyordu ki ilker yanıma geldi abla yarın gel sölerim soyadını gitaristin dedi ahaha koptum hee gelemem ama fecaden eklim ordan yaz dedim ahahaha tamam bekliyorum dörtte  ekler msj atarım dedi hahahaha güle güle gidiyoruz...

Koluna girmek istedim öle yürüyelim dedim ben çok severim yürürken birinin konuna girmeyi o sıcaklığı hissettiğim içinde koluna girdim yürüyoruz o sırada telefonum çaldı kolundan çıktım ölece yürüyoruz elimden bir tuttu ayy içim ürperdi böle çok tatlıydı J Böle sarılıp öpesim geldi ama pek kısa sürdü benim yüzümden çantamdan bişeyler çıkartmam gerekiyordu napim ya elini bırakınca bir daha tutamadım derken taksiye binip gidicez diye ben bankadan para çekmem gerektiğini söyledim ne gerek demezmi nasıl ya dedim ya eve gidicem aaa ben bırakırım dedi bu saatte güvenemem kimseye dedi ya yok mok demem kalmadan gene takside bulduk kendimizi J


 İçimden dedimki bakalım bu taksici nasıl bir şey çıkıcak J adam hiç konuşmadı he süper gidyoruz böle ben ata2 diyincce bu demezmi aa benim orda arkadşım var falan fistan oo kim dedim ya olu var senin yaşlarında demezmi lan adı ne dedim İLKER dedi ben şokk ohaa abi bu ilker benim en yakın arkadaşım yediğimiz içtimiz ayrı gitmez bir adam ya hop ilkeri aradım hemen bunu sölemem lazımdı tabi gecenin o saatinde arayınca şok oldu birde serüvenciye verdim tam şok oldu istanbulda okadar kişi arasından siz nasıl birinizi buldunuz dedi şok oldu ve dumur dumur kapadı telefonu bu sırada arabada konuşuyoruz annenlede ahbap çıkmayalım dedi bende kendimi tutamadan eski sevgililerinden olma demezmiyim çok büyük terbiyesizlikti ama napım çok boş boğazım L çoooook bozuldu öle böle değil ama makaraya vurdu sonunda evin önüne geldik benimle birlikte indi sıkıca sarıldım ve uğurladım onu çok tatlı bir adam eve girdiğimde annemin sinirli suratı bile bu gecenin güzelliğini bozamazdı gittim bir sigara daya yaktım ve bu güzel geceyi düşündüm ve ölece uyudum J

Anlcağınız Süper bir geceydi...

PS: Çok fazla imla hatası var ofiste alelacele yazım aga kusura bakayın :)




9 yorum:

  1. Her şey için çok teşekkür ederim canımmm. ne kadar harika bir gece olduğunu söylememe gerek bile yok çünkü hala etkisinden kurtulabilmiş değilim. Zaten yazımda da bunu dile getirdim. Güzel düşüncelerin ve inceliğin için minnettarım. Blog dünyasının çok alışık olmadığı durumlar bunlar ama bizde sıradışı bir ikiliyiz zaten. Herşey gönlünce, herşey gönlümüzce olur umarım...

    YanıtlaSil
  2. :) Evet normal bir ikili değiliz dediğin gibi asıl ben teşekkürederim her şey gönlümüzce olsun

    YanıtlaSil
  3. Sen adamın romantik denemesinin içine et sonra da özür dile. Olmaz öyle, olmaaaz. Bi' daha olmasın.

    Ee ikinci buluşma ne zaman bakalım?

    YanıtlaSil
  4. @ ZERO olmaz olmaz birdaha merak etme sen nezaman buluşucağımıza gelince o belli değil benim şu taşınma telaşım bi geçsin en yakın zamanda inşallah :)

    Serüvencim ?

    YanıtlaSil
  5. Serüvencioğlu Nakliyat. Evden Eve taşıma Yapılır. Ofis Taşınır. 053_ 47_ 3_ 7_

    YanıtlaSil
  6. Serüvenci kafandaki soru işareti nedir? :)

    YanıtlaSil
  7. Artık yeni bir yazı yazmanı bekliyoruz, yazısız bırakma bizi :(

    YanıtlaSil