31 Ocak 2011 Pazartesi

Kırmızılım sana yandı canımm :)


Ayyy fenalardayım yinee :)


Şuan şoktyaımm grçekten düngecenin şokunu atlatamadım halaa dedikki arkadaşımla gidelim içelim takılalımm dolanıyoruz nereye girelim napalım faln derken balasa girdik abi maç var off bommboşş falan fistan içerisi nese erencancımla girdik içeri makara muhabbet ben köpüşüşlerimi gösteriyorum falan nese bir çocuk geldi maşşallah allah boşvaktinde yaratmış olcekk aceyipp bişeydi nese fazla bakmadım eren var yanımda tamam sevgülüm değil ama ayıp olmaz yakışmaz yani ama çocuk p diyorum peçete getiriyo bu bira kötü bu ne böle sidikk gibi falan dedimm hoopp yeni bira flan cerzler merezler eren bozuldu çocuk önümde pervane görmeniz lazım ama çoook da tatlı yeaapp erende bana hayatumm mayatumm diyoo çocucğu gördüğü anda sarılmalar elleşmeler ulenn nörönn dediğimde lavuk arkadaa :D sevgili ansın diyoo kıskandıı böcekkkk :)
Evet ve rahat rahat asıldı bana o kırmızılının sayesinde :) öpüp duruyoo masum masum öpücükler ama sıktı birazz bir an sinirlendim istersen tuvalete geçelim orda devam et dedim yeter öp öp bitiremedin birader tamam bişey demedim ama yeter yani diyince geri çekildi kalktı gitti tuvalete siktr gitt gött AAA :@Aynı bu tip bişey ama daha kır saçlı olanı



 Nese arkamı döndüm kırmızı yokk :) bende bir dikişte bititrdim birayı hoşş kırmızılı hop diye damladı bir tane daha istiyormusunuz dedi bişey demedim başımla onayladım sadece ve gözleriniz çook güzel doyamadım demezmi hönnkk kaldım nasıl yaa teşekkürler dedim ama kıp kırmızıda oldum .... hoppp kırmızılı gitti turuncu geldi ovv fena bir gün olucakk derken maç başladı yaaaa ben Cimbomluyummm ulennnn ne bokuna fener maçını izliyoruzz aaaa dedim eren oturalım ya falan dedi ii dedim içiyoruz biraz dan sıkıldım ama içmeye başlarsam durduramaz kımse ve erende hesabı ödetez biliyorum çok abartmiyim dedim 2tane daha içtimm ama kesmedi yaa fena dağıtasım vardı harbi içip içip götü başı dağıtmak istiyorudm ya olmadı işte :)

                                                                                                                      


Kalktım        gititm tuvalete doğru aynada kendime bakıp tam içeri giriyorudm ki hoopp kırmızı arkamda belirsi elime bir kağıt sıkıştırıp nolur beni ara dedi :) Ohaaaaa olumm nolu yeee çok tatlıydı böle hem mahçup hem tepkimi bilmediği için çekingen ama içimdende geldi şölee kafasına bişey geçiriyim ama okadar şirinki
kıyamaz insann :D

Nese tuvalete girdim çıktım eren çıktı yukarı sinirli hastrrr dedim gördümü ama yokk tuvalete girerken noluyo be dedim biriylemi kavga ettin girdi sinirli sonra şaklaban gibi geri çıktı ne adamsın sen yaa :D o sırada telefon geldi işş işş allahım arkadaşım araç alıyormuş sorgulatmamı istedi şirketle konuşuyorum dayımı arıyorum ayy beynim döndü.

Çıktık yürüyoruzz erenin koluna girdim ama aklım kırmızlıda aslında yada o anlık bişey arasammı aramasammı diyip durudm kararsızdım ama erene söyliyemezdim valla yıkılırdı çocukk oda gizli talibblerimden çıktı ya noluyoo be bu aralar böle ummadığım kim varsa yada beklemediğim bişeyler.. Tamam çok güzel bişey bukadar kilo almama rağmenn birden talibbblerim arttı ama hiç birinde aradığım tutku aşk yok bilmiyorum hissedemiyorum ben sevmemeyede yeminli değilim aksine deli gibi sevmek sevilmek istiyorum ama millet bana aşık maşukk bende tık yokk :(


Hadi bakalım sonum nasıl olcak ....

2 yorum: