10 Ocak 2011 Pazartesi

Makyaj Mimciği :)

Geçen hafta sevgili   ‘’dralaye’  Beni mimlemiş
Hemde en sevdiğim konu hakkında makyajj J maceralarımz;

Benim annem estetisyen =) o yüzden çok şanlıyım her şeyimi ondan öğrendim o olmasa paçozun biri olurdum heralde J Çok fazla makyaj yapan biri değilimdir  doğal ve sade makyajı daha bir çok severim bu yaşta cildimin içine etmeye gerek yok dimi ama


İlk makyajımı tam 4 yaşında yapmışım  olay şöle gerçekleşmiş;

Bizim evde gün varmış annem misafirlerle ilgilendiği bir sıra annemin odasına girmişim ozaman çok para baydığı böle yağlı ve kolay kolay çıkmayan yıkansada çıkmayan kırmızı bir rujunu almışım dolaptan ve başlamışım sürmeye yüzüme, gözüme, anlıma, yanağıma,ayaklarıma,kollarıma her yerime sürmüşüm ve içeriye misafirlerin yanına gitmişim herkez şok annem çığlık çığlığa naptınn diye bağrırkene  kendimi banyoda küvetin içinde buldum üstümde 3 kişi biri yüzümü silmeye çalışıyo biri vücudumu biri ayaklarımı aman allahım ne komikk bir haldir eminimm ahh keşke resim olsaydı öle valla koyardım ahaha bakıp bakıp gülerdim. Saatlerce yıkamışlarda anca çıkmış o rujlar annem ozamandan beri sürmezz J
Gelelim orta okul zamnına kalem furyası vardı herkez sürerdi bende bir ara sürerdim genelde sürmeyi  tercihederdim haçtan gelenler var ya J anacım ona izin verirdi okuldaa yasaktı zatiii nese birde şu nivea rujlar vardıya vişneli falan haiff renk veren ondan kullanırdım ama kızlar fondten pudra mudra oo neler neler kullanırdı yok hiç birini kullanmadım. Ben makyaj yerine oramı buramı deldirmiştimm J Satanist bile demişlerdi mallar ya nese kullağımda 6 delik birnde 5 burnum delik dudağım delik faln böle fena rock bi tiptim göbeğimide istiyordumkine sıkıldım bunlardan orta okul bitti lisedeyim

Lise lise değil mankenlik ajansı kızların kıçında etek yok gömlekler ilikli deil içinde renk renk bluz,t-shirtler falan böle takılar makılar bende böle herkek fatma ama kokoş vari bir tiptim okulun uzaylısı bendim yane hee birde okulun en kabadayı herifiyle çıktığım için ağır takılıyordum ahahah ne komik zamanlardı işte allık sürmeye ozaman başladım ama beyim kızdığı için makyaj yapmıyordum J
Anca çıkışlarda yapıyordum  öle sürekli makyaj yapan bir tip değilim ama severim yapmayı ve baya bir zaman harcarım mükemmel olmak zorunda.. Hafta sonlarında beni görseler tanımazlardı çok süslü çok havalı bir tiptim ama okulda herkez mini etek giyer ben şort kapri karışımı düşük bel bişey giyerdim kendi tasarımım =)

Yazlıkta başladım asıl makyaj yapmaya böle her akşam allıklar, farlar,rimeller,rujlar
İlk annemin mazemelerini kullanıyordum onda neden 2tane varsa ben alırdım birini baktı olmicak birgün bizim güzellik merkezi çin toptan alışveriş yapılan bir yer var oraya gittik al ne istiyorsan dedi ve o gün bugün evde istemiceğin kadar makyaj mazemesi var bir kocaman çekmece dolusu J
İşe başaldım küçücüğüm ya ama herkez hasta göz makyajıma bayılıyorlar arada yapıyorum genelde işe pijamayla gidiyorudum zorla yollandığım için ama şimdi şimdi tam bir kokoşum
Kullandığım malzemeler

* Aylaynır                                                                           
*Allık
*Rimel
*Kıyafete uygun göz kalemi
* Hafif ten rengi tonlarında far
* Olmassa olmaz parlatıcı yada ruj (kırmızıya hastayım  yada vişne çürüğü tarzı)




Kızlar isteyen bu mimi alsın kimseye paslamıyorum herkez yapsın hadi bakalımm :)

6 yorum:

  1. hay allah ya birden sistem attı yorumum geldimi acaba...

    YanıtlaSil
  2. dedimki; ne şans annesi estetisyen olmak, hayatın boyunca bilinçli olacaksın süper..çok erken yaşta koyu makyaj yapan gençlerin daha sonra zorluk çekeceğini düşünüyor.. benim kızımda böyle tatlı şeyler yapardı..

    YanıtlaSil
  3. Aynen çok şanslıyım gerçektende annem olmasa diyorum ya kesin paçoz bişey olurdum :)

    YanıtlaSil