18 Ocak 2011 Salı

Maria Halleri işte...

Merhabalar

Öncelikle ben yine hastayım ya hatta öleki ;
Böle kendi kendime konuşuyor gibi bir halim var hatta konuşuyorum la dün uyurken konuşuyomuşum hatta birini sorguya almışım falan kanıt dizisini izliyordumda uyuya kalmışım sonrası malum ben baş komser maria önüne geleni sorguluyormuşum gece saat 1 kardeşim seslere gelmiş bir bakmışki ne görsün annem ve ben karşılıklı koltuklarda uyuyor hemde konuşuyoruz annemi sorguya çekmişim hey ..... şu isimli kadını tanıyormusun annem nolmuş ona diyormuş ahaha kardeşimin kahkahasıyla uyandıkkı gülmekten anlatamadı sabah söledi ne alem bir aileyiz lan :) Ve dün gece ateşlenmişim bir kalktımki yüzümün her yeri uçuk off gitti güzeliğim :)


Şuan ofisteyim çalışmaktan sıkıldım da bir kaç şey yazayım dedim... Bir iş var öle böle değil öldüm öldüm 2 hafta mesai yapsam bitmez napcam ben valla bilmiyorum hazırlamam gereken raporlar var girilmesi gereken 300 poliçe var ,Entegrasyonlar,klasmanlar,taşıncak evraklar bilmem ne sıçtım aga ben valla sıçtım...

Öncelikle bugünlerde takipçilerim her geçen gün artıyor hepinize hoşgeldiniz diyorum ve çok çok öpüyorum :)

Gelellim bana böle bir dellenmiş durumdayım anlatamam hastayım ya uyuzluğum üstümde hee böle bir çirkefim bir çirkef anlatamam ... Maria halleri yani...

( Aha aynı ben he bakimm harbiden ben :)

Bugün iş arkadaşımın yani kendisine pek uyuz olurumda doğum günüydü ıyy nese böle organizasyonları ben ayarlıyorum bir bilseniz elim hiç gitmedi he allahtan dilekk ablamında doğumgünüydüde ona dua etsin o
Ben 8 şubat doğumluyum bu kılkuyrukta 28 ocak aslında benimkisiyle kutlanabilir ama ben naptımm erkenden kutladım ohh banane yaaa benim doğum günümü kimse gölgeleyemezz uleynnn okadar.....
Çok bencilsin lan sen diyebilirsiniz ama aslında değilim bu kız öle boş boğaz öle salak bi şeyki aga 10 kişinin olduğu bir gurupta sigara içiyoruz iş molası yeni inmişim ne çıkıcam sneinle yanlız asansöre binemiyo hasbam bana kancık dedi neymiş çocuklarla kalmışım sokarım o çocukların hepsini senin götüne ayuu piss bokk hayvan o nedemek lan valla anlamını bilmiyorum ya tamam azım bozuktur ama böle de değil yani her lafın yeri ve zamanı vardır!!!

Yolucam yellozzu haberi yok

Aslında ben şimarık biri değilimdir ama doğumgünlerimde çok şimarığımdır ve bir okadarda hüzünlü. En az 3 kez kutlanır bu sayının 7ye bile çıktığını bilirim ahaha pasta yemekten artık konuşmaya  halim olmuyordu :) Geçen sene çok güzeldi ama her doğum günü ve sevgililer günümde olduğu gibi gene bana hüsran gene bana hasret var aga ...
Gidenlerin hasreti ahh ah azmı ağladım lan arkanızdan özledim sizi gelin artık...

Şubat ayını çok severim gerçekten benim çin çok özeldir ilklerimi o ayda yaşadım o ayda doğdum o ayda yanlız kaldım o ayda terkedildim ( bu bir kere oldu ama :) o ayda terfih aldım .Ve 8'in bendeki uğrunu anlata anlata bitiremem gerçekten..Bu doğum günümde yine yanımda olmayacak bir kaç dostum var çok özledim lan sizi Bu sefer çiçek çikolata yollamayanı aforoz edicem lan sizi valal bak canınıza okuycam ben hepinize hem hediye alıyorum hem pasta hem şarap hem çiçek bokmusunz lan siz çiçek yolayın lan  bir kerede :)
yokk anam korkmayın valla bişey yapmam ama yollayın ya annem bile yollamıyor bu şirkette çiçek gelmiyen tek hatun benim ve bu insanın sinirini çoook bozu yaa :( Hele sevgililer gününde ayy her yer kıp kırmızı gül benim masa cacık gibi maydonoz dolu :)

(Bak mileltin sevgilisi neler neler yapmışş hıhh hani bana hani :)

( Bu konuya nerden mi geldim kimin doğum günü olsa ben delelniyorum evet kıskanç köpeğin biriyim evet kıskanıyorum hakkım kıskanıyorum ne var bunda sen hiç kıskanmadın mı birini için için ahh keşke demedin mi ozaman ne hor görüyon beni :)


Gülüm sana sözüm yok ankaradan nasıl yollican aslında yollanır ya neysehh :) En yakın zamanda yanına gelmeyi çook istiyorum çok özledim seni valal kız okadar özledimki 2 gün sarılırım :)


Nese içimi döktüm rahatladım öskemmm hastamışş burdan çook öpüyroum kargoyla yolluyom bunları hatta ankarada oturan arkadaşlarım özgemi benim için öpün yaa :) O orda bensiz çok mazlum çok hasta kıyamam ona ben :)


Bu kadına hastayım...
















10 yorum:

  1. uzun bir yazı olmuş. Bir de benim sayfama buyurun o zaman. Bakalım çizgimi nasıl bulacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Ahh nerelerdesin sen gözlerim yolarda kalmıştı valla baktım baktım bakmaz olurmuyum harikulade olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Göğüs kıllarını kalp şeklinde kestiren denyonun götüne beyzbol sopası sokup sokak sokak gezdirmek lazım :@

    YanıtlaSil
  4. :) ahhahah ama çok romantikk yeaa=)

    YanıtlaSil
  5. Neden bu kadar karamsarsın anlamadım. Daha yeni tanışmamış mıydınız biriyle, ben mi yanlış okudum yoksa :)) Belki sevgililer gününe kadar ya da doğum gününe kadar daha da kaynaşırsınız, olamaz mı? Biz kaç gündür merakla takip ediyoruz ama sizde bir icraat yok.

    YanıtlaSil
  6. Evet o karamsarlık üstüme yapıştı kaldı böle arada kaybolup sonra tekrar çıkıyo :) Evet ne olucağını bilmiyorum belkide dediğin gibi ozamana kadar bişeyler olur yada aynen devam :)

    YanıtlaSil
  7. Bloğunu ihmal etme. kendimizi öksüz ve yetim gimi hissediyoruz yoksa. Şu anki duygumu şu kemani ezgiye bırakıyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun..ben de senin hasta hallerine hastayım anam..gülümsetensin yahu ..:) ;))

    YanıtlaSil
  9. :) Siz gülümsedikçe bende gülümsüyorum kuzumm :)

    YanıtlaSil