11 Ocak 2011 Salı

Sevdiğim ikinci kadınsın sen


Ceyhun Yılmaz
Bu adama hastayım gerçekten bir tane o sadece şiir okusun beni benden alsın :) kaç kez dinlemişimdir bu şiiri hatırlamıyorum bile yeni kitabı çıktı ara ara yok anam bütün D&R tükenmiş yuh dedim yuhhh ama sipariş ettim en yakın zamandan gelir ve bir nefesle okurum bütün şiirlerini...
Bu hafata çok güzel başladı ve ölede gidiyor çok mutluyum gözlerimde bir ışıltı var gerçekten bunu ben bile farkettim :) Tabi başka insanların sölemesi çook başka oluyor ya neyse hergün en az 4-5 kişi saçların süper olmuş çok güzelsin demesi bana fena gaz veriyor :)
Her kez sevgilim olduğunu sanıyor dedim dışardan ölemi gözüküyorum söyleyin kendime çeki düzen veriyim :) yok hacı sevgülüm mevgülümm aaa bende diyorum ne bu kadar değişime bir hareket yok ahaha

Ailemle aram süper dün gece kardeşim yanıma gelmiş bana sarılıp uyumuş ben anlamadım bile :) sonra annemle aram çok iyi o biraz gergin işleri bu sıralar çok durgun o yüzden fazla bulaşmıyorum sıkmıyorum onu her akşam eve giderken bir şeyler alıp duruyorum bu onu mutlu ediyor :)
Sonra uzun zamandır hayata küskünlüğümden dolayı heycam meycan kalmamıştı ölesine kimseyle flört bile edesim yoktu ama yeni yıl uğurlumu geldi ne  anlamadım böel kıpır kıpırım uww süperim bomba gibiyim dikkat patlyabilirim eheheh  bu şiir benden hepinize gelsin muhah...


Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkini sevmeye mecburdum
Çok iyiliği oldu bana
Ve hayatımda hiçbir mecburiyeti onun kadar sevmedim          
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkinin yerini alman mümkün değil
O öğretti bana sevmeyi
O öğretmese sevemezdim seni bile
İnan o tuttuğu için ellerimd...en
Yürümeyi öğrendim, koşabildim sana
Onun gözlerine benzediği için gözlerin
Alamadım gözlerimi senden
Sana aşığım, seni seviyorum
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
Hayatım boyunca omuzumda taşıyorum onu
Ve sen her sabahımdasın
Kıskanma
Alfabede bile senin adının baş harfi ondan sonra gelir
Kalbim şimdi senin
Onun kadar sev beni kafi
O doğurdu, sen öldürme


Ceyhun Yılmaz

3 yorum:

  1. Mutluluğun bir anlam kazansın ve anlam kazandırsın hayatında..

    YanıtlaSil
  2. :) Canım dostum çok teşekkürederim amin cümlemize nediyim.... Sağol :)

    YanıtlaSil