10 Ocak 2011 Pazartesi

Sevgili profösörcüm beni mimlemiş ve bu mim öle böle bir mim değil fena bir mim

Sevgili profösörcüm beni mimlemiş ve bu mim öle böle bir mim değil fena bir mim
Ve bu mimi bütün sevdiğim ziyaretcilerime paslıyorum hepiniz mimlendiniz hadı kuzularım J


1-Dindarsınız ya da  değilsiniz, inancınız var ya yok , dinlerini yaşadığını söyleyen insanlarda en çok sizi iten şeyler ne ve neden ?

İnancım sonusuz. İnandığını söyleyip o dinin gereklerine karşı çıkanalar...

2-Sizi siz yapan özelliklerinizden en belirgin olanı ne?

Farklılıklarım, Merhametim,

3-Etrafınızdaki kişilere saygılı mısınız? Neyiniz insanlardan farklı ve ne konuda  daha çok  saygı bekliyorsunuz?
Evet saygılıyımdır.Düşüncelerim farklıdır çoğu insanla bu konuda tartışabiliyorum benim düşüncelerime saygı duymalarını isterim nede olsa ben onların düşüncelerine ve kendilerine saygı duyuyorum.

4-İnsan’ın sizdeki tanımı ne ? Karşınızdaki kişi de olmazsa olmaz dediğiniz özelikler neler ve neden sizin için önemli bunlar ?

İnsan yer yüzündeki en tuhaf varlıktır bence, bencil, yapıcılıktan yok yıkıcı bir varlık.Nahif ve çok narinde bir varlık asıl uzaylı insanlar J
Saygı,dürüstlük, olmassa olmazdır benim için çünki yalan söyleğen insanlarla işim olmaz.Saygı herkeste olmalı yani hayvana saygı duymak zorundasın onun yaşam alanına saygı duymak zorundasın insanlara saygı duymak zorundasın.

5-Hayata bakışınızı paylaşır mısınız? Sürekli bir şeyler için hayatı suçluyor musunuz yoksa hayatta olması gerekenler bunlar ve olması gerekenler yaşanıyor mu diyorsunuz

Hayat o bambaşka bir şey ya ağlatıyo,zırlatıyo,yerden yere vuruyor ama bir anda seni göklere çıkarıyor.İnsanlar kendi hayat yolunu kendi cizer bence herşey kendi elimizde.Arada isyanlara battığım olur kendi hatalarımı hayata malederim ama bilirim benim hatamdı o kararı almasaydım böle gerçekleşmiycekti ama herkesin bir kaderide var yani seçimlerle dolu istediğimizi seçebilecekte aklımız herşey bizim elimizde.Evet olması gerekenleri yaşıyorum kendi seçimlerimi yaşıyorum.

6-Savaşların asıl nedeni ne sizce? İnsanoğlu kendinde neyi yok etti ki zulüm denen illet yakasını bırakmıyor dünyanın?

Savaşların en büyük nedenleri iktidar,güç,para...
İnsanoğlu saygınlığını kaybetti bencillik olduğu süre savaşlar devam edicek taki kendilerinden bir şey kalmayana kadar yavaş yavaş bizlerde dünyamızda yok oluyor zaten ileride savaşıcak bir toprağımız bile kalmayacak.Eskisi gibi allah ve vatan için savaşlar yok artık insan oğlu kendi için savaşır oldu güç için,para için savaşıyor yakıyo yıkıyor..

7-Sizi en çok huzursuz eden eksikliğiniz ne ? Şunu da düzeltseydim daha huzurlu olurdum dediğiniz, gerçeğiniz, boşvermişliğiniz, gamsızlığınız?

Eğitimim kesinlikle bu okulumu yarıda bıraktım 1sene umursamadım ama çok eksikliğini yaşadım ve şuan devam ediyorum sıfırdan başlasamda devam ediyorum ve huzurluyum...
Boşvermişlik vardır aradada gamsız uyuz bir şey olurum ama bunun sebebi hayat yolunda aldığım darbelerin izlerini gizlemek...

8-Kalbinizin sesi mi mantığınızın sesi mi? Neden ?
Kalbimin sesi ve mantığımla çok celişkide kalmışımdır. Genelde ortak noktayı bulmaya çalışırım ama mantığım ön plandadır.Ama kalbim merhametinden dolayı çok yara aldı mantığım bu acıya dayanamadığı için mantığım daha kuvvetli...

9-Biri size bir kötülük yaptı ve biliyorsunuz ki yapılan şey bilinçliydi, tepkiniz nasıl olurdu? Susar mısınız yoksa aynı anda yüzüne vurur musunuz yapılanları? Kişilere davranışlarınızı neye göre belirliyorsunuz ?
Şöle çook kaızk yedim ve kinci biri değilim kimi zaman yüzüne vururum kimi zaman anı kollarım ve uygun zamanda canına okurum ama genelde bişey yapmam allahından bulsun ya derim. Çok canımı acıtmassa yanı kuyruğuma basmassa tırmalamam ama 1. Bişey demem diye 2. Kez aynı olayı tekrarlarsa ....
İyilik  konusunda bana bir gelene on giderim ...

10-Sizce, sabretmek nedir ve üzerinizde otorite kurmaya çalışan, sizin hakkınızı yiyen insanlara sabretmeli miyiz yoksa karşılık vermelimiyiz? Tepkimiz nasıl olmalı?
Sabretmek : sakince beklemek olacağı varsa bir işin zaten olur diyerek beklemek.Beklemek kimi zaman öldürücü bir bekleyiş kimi zaman sonunda karşılığını bulacağınız bir bekleyişse sabretmeye değer dir..Hak yedirtmem bu konuda sabrım yoktur karşılık veririm.Ama adaletliyimdir..

11--Bir konuşmada geçti ben böyle bir cümle kurdum:’’ Karşımdaki insan benim için değerli değilse söylediği cümlelerde değerli değildir, isterse hakkımda zanlarla kötü konuşsun hiç farketmez’’ Bunu söylememin nedeni de şu; biliyorum ki bu dünyada en zor şeylerden biri sizi anlamaya kapalı insanlara kendinizi ifade etmeye çalışmak ve birilerini memnun etmeye çalışmak..Peki siz nasıl düşünüyorsunuz bu konuda?

Her insana bir şekilde değer veririm,Değer vermediğim insanlarada saygım olduğu için dinlerim belki o değersiz insandan beklemediğim bir söz çıkar bir şeyler öğrenir yada bana biraz daha değer katıcak bir kelime bilememidiğim için dinlerim..
Sizi anlamaya kapalı bir insana bir şeyler anlatmak ve kendinizi iffade etmek kadar zor bir şey yok bu konuda katılıyorum.. İnsanları memnun etmeyi severim ama yaptıklarım değer görmüyorsa uğraşmam bir daha o insan için..

12-Hangi söz sizi rahatsız eder ve neden? 

Yalan olan her söz beni rahatsız eder.

13-Başkasında kınayıp da sonra sizinde yaptığınız bir şey var mı? (isteğe bağlı paylaşmak)

Bilmeden yada bilerek İnsanları üzmek,hatamı kabul eder özür dilerim affederse artık...


(Elimden geldiğince yaptım,ofisteyim ve yoğun bir tempoda boşluk buldukça yazdım fazla üzerinde duramadım aslında ama yapmadanda edemedim hatam varsa affola profösörcüm yaptım ama sorulara tam konsantre olupta cevaplamadım açıkcası :( ama ileride tekrardan üzerinden geçerim teşekkürler..)

5 yorum:

  1. Banada geldi bu mim ama yemiyor cevaplamak beybi. :| Negzel cevaplamışsın sen böyle=|

    YanıtlaSil
  2. @LieLLa Elimden geldiğince cevapladım canım :)

    YanıtlaSil
  3. Süpersssinnnnnnnnnnnn.. teşekkürler. Dostum benimm..

    YanıtlaSil
  4. Nedemek canım benim elimden geldiğince yaptım :)

    YanıtlaSil