27 Ocak 2011 Perşembe

Yanlızlığa sor beni....

ÖLDÜM SANDIYDINIZ DEMİİİ AMA YAŞIYORUM DAHA DOĞRUSU SÜRÜNMEYE DEVAMM :)
Çok doluyum çok sinirliyim ne desem bpş okadar boktan 2 hafta geçirdimki hatta haftanın biride bitmedi ama daralmış durumdayım ne lan bu off bir gün güldük eğlendikya götümüzden burnumuzdan gelicek ne ya bu. Dellendim gene böle soldan sağdan geldiler he ne ya bu.

Pek fazla bişey olduğu yok aslında ama nese anlatıyım ben ;

Geçen hafta ful mesaideydim 10dan aşağı evde olmadım öle boktan bir haftaydı bu haftada full gidiyo nese ok nolcak falan liseden bir arkadaşım arkadaşım ama bunun çıktığı kızlar benim arkadaşım falan iyi hoş çocuktur ya bana ilanı aşk edmezmi kaldım öle dedim arkadaşımsın bir kere bile sana alıcı gözüyle bakmadım yani aga olmaz bu iş gel ben sana kız ayarlım falan havasına girdim ama yok anam nese sonunda pes etti ama aklı bende böle bir tripler bir tripler...

Ben melankolik bir tipim karşımdaki inanda böle olursa boku yeriz birimizden biri normal olmalı yani deli deliyi s*kmez aga yani benim gibi ota boka ağlayan bir erkekle napim ben beni tamalamalı yani.Ben çok ilgi isterim çiçekler çikolayatar böcekler oyuncaklar istediğim kadardan fazlasını veririrm zaten.o ayrı omzunda salya sümük ağlayabiliceğim birini istiyorum ben ağlarken o gülmeyecek o güzelim gömleğine benim gözyaşlarımdan ıslanıp dökülen rimellere bakıpta hayvan bu nekadar biliyonmu demicek biri olsun :)

Gelelim işe çok yoğun ya sıçıyım taşınmamıza ama hep benim suçum biliyorum tamam tembellik etmeseydim böleee olmazdı ama ne olsun tv açıp iş yapıyorum oda ayrı ama yoruldum valla 2 hafta ful mesai yordu beni bünye kabul etmiyo aga.. Bugün sülümann var yoksa kalcaktım mesaiye ama yokk sülümanı kaçıramam :) Seviyorum böle şeyleri ya.. Şimdi benim hollandaya gitme mevzum var o yüzden şirketten izinlerimi sordurdum bu arada 5. yılımın içindeyim nese izinin miznin yok demezmi aq orospuuuuu ben kaç yıldır burda çalışıyorum tamam 4sene stajyerdik ama izin kullanıyordum yani normal çalışan gibi götümden kan alırcasına izin veriyodunuz şimdi kadrolu oldum diye izin vermiyosunuz hee azınızı burnunuzu kıarar götünüze sokarım okadar ulennnnn ben bu yaz hollandaya gidicem hemde 15 gün sike sike vercen o izni ahahaha :) İçimin buzlarını erittikten sonra ;


Annecim hastaydı ileşti hemen ayaklanıp işe gitti allahım dinlen dicem kzıım para yok çalışmak lazım diyo oyy benim dertli anamm  oyy oy.. Dün benimde canım sıkkındı bende kimse beni mutlu etmeye çalışmaz zaten ben yapıyım dedim ve anneme kocaman bir buket çiçek gönderdim kooocamann çok sevündürikk olmuşş :) Kızım doğum günüm değil bişey değil neden çiçek yolladın dedi bende çat diye :) Canın sıkkındı ya keyfin yerine gelsin diye yolladım anacımm dedimm Çok sevindi :)


Ayy faakanlar bastı beni bugün ve 2 haftadır 10 da geliyorum işe ama halibi bir görün derim pijamayla falan :D:D çokta fiififi ohh bana yaptıklarından sonra
hiçç umrusamıyorum azıma sıçtılar ulennn

Yazıya bak bee allahımm yazma yazma çıkan yazı bu olur...Nese biraz sakinleşiy,im daha şirketişn çalışan analizini yayınlıycamm :)

4 yorum:

  1. Nedemek bu mesayi. Ondan aşağı dediğin 22.00 demek istiyorsun. Bunun yanında bu arkadaş senin arkadaş olduğunu çözememiş mi ki, sana ilanı aşk ediyor. Santraller karışmasın sonra. Ayrıca bu izin işi de seni iyice kontrolden çıkartmış. sen yine de bloğunu ihmal etme. dört gözle paylaşımlarını bekleyen dostların olabilir. çünkü burası nefes alma yeri. Yaşam alanı bu böyle biline..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle annene geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum..
    vefalı kıss nolcek.!..kız olsun, sırçadan olsun derler bizde..

    YanıtlaSil
  3. :) Tamam profösörcüm çoook haklısın valla arkadaşımdı ama onun hatlar karışmış anladığım kadarıyla :)

    crazywomenrosemary : Canım benim çook teşekkürederim mesailer bitsin rahatlicamm ileşicem heralde :)

    YanıtlaSil