10 Ocak 2011 Pazartesi

Züpper bir hafta sonuydu ve çok güzel başaldı bu hafta yürü be maria :)

Merhabalar canlarım,


Evdeki netti kapattım o yüzden hafta sonu online olamıyorum Vınnn aldım ama kardeşim kotanın a.k.. için onada bulaşmadım :)
 


Hafta sonusabah arkadaşım kahvaltıya geliceğini canının sıkkın olduğunu konuşmak istediğini söledi koş gel yavrum annecinn kucağına dedim çok anacımdırr :) Ve Öğleden sonrada Önemli bir konuğum olucaktı...
Ve akşam bir tlefon kızlar yarın 5çayına geliyrouzz demezlermi ohh tam oldu ev hiç boş kalmcak :)
Cuma eve gider gitmez başladım börek,çörek.kek mek yapmaya nese kalanınıda sabah hallederim dedim kalktım 08:00 en sevmediğim şeydir aslında hafat sonu erken kalkmak her şey sevdiceklerim için valla bakın.
Başladım evi temizlemeye sanki görücü geliyo hee ohh bir güzel streste attım geriye kalan kısır mısır amerikan salatası işte kurabiye derken öğlen oldu ama kuzum aramadı nerde bu kız derken aradım aradım açmadı sonra öğlen oldu ben işlerimi bitirdim duşa girdim aradı meğerse babası izin vermemiş kız yeni nişanlandı adm demişki sen emanetsin dışarı çıkmazsın ohaaa dedim üzüldüm ve bozuldum ulan okadar şey yaptım yaaaa derken duştan çıktım havuç salatasıda yaparden konuğum aradı ya gelemiyorum işim çıktı ühüüüü ya ama ama sende gelmiyosun ohh tam oldu. Giyinmiştim okadar gittim pijamalarımı giyidim biramı ve çerezimi aldım film izliyim dedim bukadar ekilmenin üstüne bi kaç kişiyide aradım ama işleri varmış..:( Bir yandanda korkuyorum aga ya kızlar gelmezsee

Saat 5 oldu kızlar yok yaa başlıcam ağlamaya yani okadar sinirim bouzldum :( Ne ben hayata küsmeye kalktığım sıradaa kapı çaldı kızlar gelmişş atladım boyunlarına :) ahahah kocamanda bir çiçek almışlar ay nasıl mutlu ettiler beni anlatamam nefes almadan yedirdim onlara ne yaptıysam tabi okadar şeyle ordu doyardı ya neyse :) Kahveler içildi gözümün içine bakıyolar fal bakıyim diye valla baktmda ohh :)

Kuzuları çok özlicem valla hollandada yasıyorlar değişim öğrencileri onlar canlarım benim aylardır burdalar çok iyi arkadaş olduuk süper kızlar yazında ben gidicem hollandaya onların yanına bakalım nasıl olucak tabi allah nasipedrde gidersem anlatırım :)

Okadar yemek kaldıki :) Annemde yaptığım her şeye tam puan verdi :) Sonra çatlak komşularımız geldi saatlerce gitmediler anamm çıldırıyordukine gittiler ya seviyoruz onlarıda ben böle yaramaz böle mannak çocuk görmedim ahaha birde bir ses çıkarıyoşar demessiniz bu çocuklardanmı çıkıyoo bütün apartman inliyoo ya öle böle değill..

Pazar günüde eddy geldi kahve kek mek yedik oturudk sohpet muhabbet takıldık öle güzeldi evden hiç çıkmadım

Bugün de güzel uyandım annem uzun bir zaman sonra öperek uyandırdı beni özlemişim valla işten gğçten bir birimizi göremiyoruz ya anne şevkatini özlemişim telefonda sevişsekte olmuyoo :) aynı evde bir birimizi görmüyoruz yaa 
Eski bir arkadaşım sabah ziyaretime geldi özlemişte ve facebookta resmimi görmüş çok güzel omuşum da beni görmeye gelmiş ahh ahh canım benim:) Öle güzel bir haftaydı.





Unutmadan geç kalmış ama süper bir yılbaşı hediyesi adlım ohh miss valal süper bir hediye öle işte arkadaşlar süper bir hafta olsun hepiniz için uzun zamadır bukadar hareketli ve güzel başlamamıştı hep böle olsun ya seviyroum sizi hediye almayı insanları mutlu etmeyi ve mutlu olmayı ...

Herkez mutlu olsunn muhahhhh ....

5 yorum:

  1. Selamlaşmak ve hediyeleşmek insanları birbirine kaynaştırır.

    YanıtlaSil
  2. 5 çayımı?Kızım sen ingiliz falansında bizi türküm ayağına kekliyormusun yoksa?Sen şimdi çayı sütsüzde içmezsin:-)

    YanıtlaSil
  3. Eheheh yok canım ben türküm ama çocukluktan kalma bir alışkanlık çayı sütsüz içemem :) :)

    YanıtlaSil