18 Şubat 2011 Cuma

Benim gerçeğim




Kırların arasında koşuşturuyordum ;
Çılgınlar gibi ,
Özgür gibi,
 Mutlu gibi,
 Aşık gibi,
 Ama biliyordum ;
Aslında ne özgür ,ne aşık, ne mutlu sadece deli gücü derler ya onun gibi bir şeydi bu. 
Sadece koşuyordum ve kimsede dur demedi.
Deseler dinlermiydim onu bilmiyorum işte .
Ne çiçekler ezmişim haberim yok !
Yolun sonuna geldiğimde arkamı dönme ihtiyacı hissettim dönüp bir baktım ki ne güzel çiçekleri ezmiş kırmışım koşarken farketmediğim onlarca güzelliği geride bırakmışım
Geri döndüp onları topladım her adımda çoğalıyorlardı azalmak yerine ;
Sonra hepsini kucağıma koydum hangisini kurtara bilirim diye baktım.
Tek tek okşadım onları hani kimsenin yüzüne bile bakmadığı kütüphaneleri vardırya evlerde süs gibi tozlu pis durur ve kimse okumaz onlar gibi çaresizdi hepsi kucağımda ama son nefeslerini vermeye kararlılardı hepsi teker teker son nefeslerini kucağımda verdiler kimisi dayanmak istedi çırpındı
bu sefer ben buna izin vermedim!
 Onlara daha fazla acı çektiremezdim ....

15 Şubat 2011 Salı

Çok ihmal ediyorum burayı bilyorum =(

Ah canlarım bir bilseniz ne haldeyimm varya bokk gibi bir durumdayım cinnet modundayım yine işler yüzünden aşkı siktr ettim zaten onu sölemiyorum bile ama olmuyoo işte mutsuzum işte derdimi anlatamaıyorum müdürüm godoşun teki aslında seviyorum keratayı ama dayanamıyorum valla yapışcam gırtlana görcek gününü.                                 BAkALIM NOLCAK YENİ OFİSTE AKVARYUM GLBİ NE NETE GİRİYORUM NEDE BİŞEY YAPABİLİYORUM BERBAT BİR OFİS. O YÜZDENDE TELEFONDAN YAZIYORUM =) SON DURUM BÖLE HE UNUTMADAN DÜN AŞK TESADÜFLERİ SEVERE GİTTİM YA SÜPERDİ YANİ SEVGİLİM OLSA AŞKIMIZI SORGULARDIM GERÇEKTEN GİDİN...

14 Şubat 2011 Pazartesi

Aşk dolu sevgi dolu yıllara ;)




Sevgili saygı değer blog halkı,


Hepinizi kucaklıyor ve öpüyorum canlarım cicilerim.
Sevgililer gününüz kutlu olsun hep mutlu olun böle başınızı omzuna ömür boyu yaslıya biliceğiniz bir yar nasip etsin yaradanım. Böle hep sevsin üzmesin sizleri çünkü siz mutlu olmayı hak ediyorsunuz J


Valaa bildiğiniz üzere benim sevgülüm yok.Akşam sarap ve cesaretin varmı adlı filimle bütünleşerek kutlayacağım çoook hüzünlü ve mutluyumm nediyim bekarlık sultanlıkmı yoksa bu ne lan kara büyü var kesin üstümdemi diyim nediyim bilmiyorum J
 


He planlaım suya düştü geçensene 14 şubatta tanıştığım arkideşim bu akşam için ikimize rezervasyon yaptırmış filme idicezz ayy çok sevündümm valla billa.

Bu arada mübarek mevlid kandililinizinde tebrik ederim allahın nuru üstümüzde olsun..





Geçen Cuma rötarlı da olsa doğumgünümüzü kutladık abi süper bir geceydi 100lük rakıyı 2 kişi içtik  anacımda benle gurulandı ve harbi alkolik olduğumu tescilledi sonra neler oldu neler içtikçe güzelleşengememmi yoksa 40 yaşında yakışıklı ve bir okadar karizmatik ediz mi hacı teyzem 44 yaşında ona 25 yaşındaki bir çıtır asıldı ve yalvararak numarasını istedi banada 40 yaşındaki bir kıtır asıldı ve yalvararak numaramı istedi ben numara falan vermedim ve teyzeme şunları ya takas edelim yada edizi 2ye bölüp bana 2 çıtır yapalım hacı dedimm :D he bu kıtırın adı ediz bir karizma adam fena yaa böel dans ediyorum mal mal adam beni kesiyo ağır takılıyorum :D herifteki cesarete bak anamın yanında numaramı istedi ama fena forsum oldu hahaha bir an korktum anam herifi paralıcak diye J öle pis baktıki adama anlatamam yaa :D Azgın teke nolcak hahahaah ahh ahh bu benim kısmetsiliğim nolcak böle yaa L







Arkadaşlar sevgililerinizle muhteşem bir akşam geçirin gerçekten mutlu olun ve bol bol sevişin sevin J



7 Şubat 2011 Pazartesi

İYİKİ DOĞMUŞUM HACII :)




Şu saatten itibaren benim doğum günümm yarım şişe voddka ile açılışı yaptımm gerisi yarın gelir :D
he nasıl bir doğum günü olur bilmem de bir çiçek göndercek hayır sever yok onu biliyorum :)



Çok kutlyan oldu ooyy kuzularım aradıı valla halimi hatrımı sordu sağolsunlar ama nebilim pekk isteksiziimm bu sene nebilim bölee bir boook yapasım yokk içipp içip sıçasım varr ne bilimm ama hepinizi çook seviyorum yarım şişeyii içince böle her kezi öpesimm geldii hacıı :) nese yarınn müsait bir zamanda daha güzel şeyler yazarım hepinizee kocamann muahhhhhhh