14 Şubat 2011 Pazartesi

Aşk dolu sevgi dolu yıllara ;)




Sevgili saygı değer blog halkı,


Hepinizi kucaklıyor ve öpüyorum canlarım cicilerim.
Sevgililer gününüz kutlu olsun hep mutlu olun böle başınızı omzuna ömür boyu yaslıya biliceğiniz bir yar nasip etsin yaradanım. Böle hep sevsin üzmesin sizleri çünkü siz mutlu olmayı hak ediyorsunuz J


Valaa bildiğiniz üzere benim sevgülüm yok.Akşam sarap ve cesaretin varmı adlı filimle bütünleşerek kutlayacağım çoook hüzünlü ve mutluyumm nediyim bekarlık sultanlıkmı yoksa bu ne lan kara büyü var kesin üstümdemi diyim nediyim bilmiyorum J
 


He planlaım suya düştü geçensene 14 şubatta tanıştığım arkideşim bu akşam için ikimize rezervasyon yaptırmış filme idicezz ayy çok sevündümm valla billa.

Bu arada mübarek mevlid kandililinizinde tebrik ederim allahın nuru üstümüzde olsun..





Geçen Cuma rötarlı da olsa doğumgünümüzü kutladık abi süper bir geceydi 100lük rakıyı 2 kişi içtik  anacımda benle gurulandı ve harbi alkolik olduğumu tescilledi sonra neler oldu neler içtikçe güzelleşengememmi yoksa 40 yaşında yakışıklı ve bir okadar karizmatik ediz mi hacı teyzem 44 yaşında ona 25 yaşındaki bir çıtır asıldı ve yalvararak numarasını istedi banada 40 yaşındaki bir kıtır asıldı ve yalvararak numaramı istedi ben numara falan vermedim ve teyzeme şunları ya takas edelim yada edizi 2ye bölüp bana 2 çıtır yapalım hacı dedimm :D he bu kıtırın adı ediz bir karizma adam fena yaa böel dans ediyorum mal mal adam beni kesiyo ağır takılıyorum :D herifteki cesarete bak anamın yanında numaramı istedi ama fena forsum oldu hahaha bir an korktum anam herifi paralıcak diye J öle pis baktıki adama anlatamam yaa :D Azgın teke nolcak hahahaah ahh ahh bu benim kısmetsiliğim nolcak böle yaa L







Arkadaşlar sevgililerinizle muhteşem bir akşam geçirin gerçekten mutlu olun ve bol bol sevişin sevin J



2 yorum:

  1. Bu kısa öykümü burda paylaşayım;

    Gözlerimi kapadım. Sağım solum sobe dedim. Saklanmayan ebe demeye kalmadan gözlerimi açtığımda ortalık in cin top oynuyordu. Ama ben gittim ilk önce O'nu elimle koymuş gibi saklandığı yerde buldum. Sobeledim. Çünkü saklambaç oynarken benim de saklandığım yerdi orası. Ebeliği değişimli olarak biz ikimiz yapıyorduk. İkimiz de değişimli olarak sobeleniyorduk. Oyun böyle sonsuza kadar devam ediyordu. Diğer çocuklar ise birer figüran gibiydiler...

    YanıtlaSil