15 Şubat 2011 Salı

Çok ihmal ediyorum burayı bilyorum =(

Ah canlarım bir bilseniz ne haldeyimm varya bokk gibi bir durumdayım cinnet modundayım yine işler yüzünden aşkı siktr ettim zaten onu sölemiyorum bile ama olmuyoo işte mutsuzum işte derdimi anlatamaıyorum müdürüm godoşun teki aslında seviyorum keratayı ama dayanamıyorum valla yapışcam gırtlana görcek gününü.                                 BAkALIM NOLCAK YENİ OFİSTE AKVARYUM GLBİ NE NETE GİRİYORUM NEDE BİŞEY YAPABİLİYORUM BERBAT BİR OFİS. O YÜZDENDE TELEFONDAN YAZIYORUM =) SON DURUM BÖLE HE UNUTMADAN DÜN AŞK TESADÜFLERİ SEVERE GİTTİM YA SÜPERDİ YANİ SEVGİLİM OLSA AŞKIMIZI SORGULARDIM GERÇEKTEN GİDİN...

3 yorum:

  1. ben de ihmal ediyorum bu aralar of :(

    YanıtlaSil
  2. Bence ihmal etmemelsiniz. Ortada kalıyoruz biz burda boynu bükük olarak...

    YanıtlaSil