7 Şubat 2011 Pazartesi

İYİKİ DOĞMUŞUM HACII :)




Şu saatten itibaren benim doğum günümm yarım şişe voddka ile açılışı yaptımm gerisi yarın gelir :D
he nasıl bir doğum günü olur bilmem de bir çiçek göndercek hayır sever yok onu biliyorum :)



Çok kutlyan oldu ooyy kuzularım aradıı valla halimi hatrımı sordu sağolsunlar ama nebilim pekk isteksiziimm bu sene nebilim bölee bir boook yapasım yokk içipp içip sıçasım varr ne bilimm ama hepinizi çook seviyorum yarım şişeyii içince böle her kezi öpesimm geldii hacıı :) nese yarınn müsait bir zamanda daha güzel şeyler yazarım hepinizee kocamann muahhhhhhh

9 yorum:

  1. iyiki doğdun bebeğim..:) sevdiklerinle ve sevenlerinle beraber nice mutlu yıllara hep birlikte..;)

    YanıtlaSil
  2. Oyy oyy yerimm sseni benn sağoll canımm çoook teşekkürederimm hep birliktee nicee yıllaraaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu senelere. Yine arayıp halini hatrını soranlar var. Onlar olmadığı zaman bugünleri ararsın kaybetmeden kıymetini bil =)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günü hüzünle kutlanmaz. Geleceğe bakarak kutlanır. güzel günler ve seneler için doğum gününü kutluyorum.. Mucksssss...

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu senelere; doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. çoook teşekkürederim hepinize çook öpüyorum sizi muhahh iyiki varsınız canlarım benm

    YanıtlaSil
  7. annecik nasıl oldu...sen de iyiysindir umarım...:))

    YanıtlaSil
  8. Kandilinizi kutlarım..

    Bu arada.. Yanınızda taşıyacağımız bir kitap..
    Her derde deva ilaç gibi sakinleştirici bir kitap..
    Bu kitapla ilgili tanıtıcı bilgileri bütün blogçu doslarımla sayfamda paylaşıyorum.

    Memnun kalacaksınız.. Mutlu olacaksınız..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil