8 Mart 2011 Salı

****

Her kez bir şans hakkı vardır.
Ben verdim bu şansı sana, sevgi öle insanların ağzında ki o yüce şey değerini yitiriyor.
Seven neden çıkmaz karşına , neden ?
Madem seviyorsun gidip alıcaksın okadar!
Çık karşıma desene seviyorumm bende bu yaşımda çocuk çocuk hareketler yapmam !
Sonra neden güvenin yok diyorsunuz hayat benim azıma sıçtı ben daha ne yapayım he ne
Günlerdir yarı ölü yarı yaşar vaziyetteyim noldu neden ? kafamda bir ton soru ..
Ama anladım kimse hakketmiyor seven azına sıçıyor.
Sevmeyende s**** brakıyo haksızmıyımmm!
Ne yazasım var ne bişey umudumu yitirdimm
sıkıldım valla ya ne bu böle..
Facebook ilişkisi var yaptımm  sırf pislik olsun diye beklediğklerimin hepsi yazdı aradı ulan illa sevgilim oluncamı kıymetli oluyorum he ama merak etmeyin en yakın zamanda edinicem bir tane buda kapak olsun hıhh!!

1 yorum: