29 Mart 2011 Salı

BEN BU YAZIMI YAYINLAMAMISIM YAHUU :)


Merhaba,

Çok uzun zaman oldu, ne yazdım nede okudum.
Sizleri özlemişim bugün sayfamı açtımda sayfamı yalnız bırakmamışsınız benim gibi teşekkürler...
Gelelim bana neler oldu neler diye sıralamak isterdimm ama bir bokk olmadı yada ne olmasını bekliyordum ki dimi ?

Böle kendimi eve kapattım, çıkmadım falan çıktımmıda aşırı sosyal olup sabah 5 de girdim eve nediyim. Şu sıralar üstümde böle kara bulutlar var abi 2 hafta falan önce zehirlendim basit bir gıda zehirlenmesiydi. Hastalandım, Merdivenlerden uçtummm. Ama ne hikmetse 15 cm topuklularımla halay çektim bir halt olmadı aslında ben o gece düşüp kaseyİ kırmayı planlıyodum ama umduğun gibi olmuyo işler. Durup durup arkadaşlarıma sarıyorum şu sıralar sercoya takmış durumdayım böle yanımda olsa durup durup ensesine şaplatıcam öle durup durup dürtüyorum msj atıyorum noldu diyo yok bişeyy.. Pisskoya bağladım galiba yazık ya çocuğaa..

Böle tuhaf bir ruh halindeyim ! Ne iyim nede kötü. Ağlamakla gülmek arasındayım sanki arafa sıkışıp kaldım.

Bana neler olduğunu çözebilen var mı?

Şu zamana kadar yaptığım kayda değer bişey bulamadım yazacak. Ama canımı hep acıtacak fakat okadar da önemli olmayan bir kaç hata sadece onlarıda yazmak istemiyorum. Çünkü zamanla silinip gitsin istiyorum...

Dün akşam kaybedenler kulübüne gittim iyi film çekmişler filimde çok zeki 2 adam var ikisinede normalde hastayım :) Çok tatlı rol yapmışlar çok fazla sex içeriyi var o yüzden film biraz gölgeleniyor ama iyi film olmuş.

DVD sini merak ediyorum bu filmden 52 dk kesmişler ama dvd'ye ekleyeceklermiş baklalımm artık ....


Bu arada evlenen arkadaşlarımın her geçen gün sayısı artıyor.Benimde sinir katsayım artıyor valla ünser olcam bu gidişle...

Sıkıldım hacı bi değişiklik lazım bakalım napcam gene kendime :(

Bu arada belki tanıyanlarınız vardır benim kara kedimi adı zeytunn bi 3 gün  evden kaçtı bir geldi hamile onun bile düzenli bir ilişkisi varmış nediyim ben şansıma küseyimm :(





Yaa yakında bir ton torunum olcak bakalım kaçtane doğrucak ve kocasıda siyahtı galiba yavrularda kara kedi olcakk isteyen sölesinn hee hemen yollarım :)

1 yorum: