28 Nisan 2011 Perşembe

Hayatİ baba oluyorsun ...

Bu dünyada kalamassın bakire hiç değilse hayat koyar bir kere ( Evet belirsizliklere gebeyim)



Çok sıkılıldım valla billa zaten ayarladım hafta sonu kaçıyorum :)
Ağvaya falan bakıcam bişeyler bir kız arkadaşımla şölee şömine orman 5 şişe şarap ohh miss ( adamın biri peynirleride unutmiycamm :) bakalımm artık böle ağlaya ağlaya canım cıksın istiyroum öel boktan şeyler yaptımki yoldan çıktım artık yoluna sokabilene ödül vercem :)

( imlalara dikkat etmemişsin diye yorum yazamayın sinirim çok bozuk idare et yok edemiyorsan çektr git arkadaşım vallla.. )

Yorma beni hayat üstümden geçti zaten hee unutmadan şu benim müdür vardıya aramız çook bozuk adam bakmıyo suratıma hisediyorum kovucak beni gerçekten yakında hergün her saat yazarım evde boşş boşş oturucağıma yazarım napimm pazartesi toplantı varmış bittim ben bugün herkez acıyarak bakıyormuş gibiydi zaten evet hamileyim belirsizliklere gebeyim :(

Bıktımm valla kendimden bıktımm kendimden nefret eder oldum aynalara küstüm yüzüm ne halde bilmiyorum.. aşk konusunu çook yğksek dolaplara kaldırdım bu sefer işler bokk gibi gidiyor yeni yerimi ne benimsedeim ne sevdim buda işime yansıyor kaldım öle arafta sıkıştım kaldım napsam ne etsem bilmiyorum o burçlarla ilgili yazımın devamı gelecektiki yolumu çat diye kestıler kaldım öle benim için güzel olucaktı hiç değilse eğlenicektim ne yazdığımıda bilmiyorum sonra bu yazıyı okuyunca g.. gülcem kendime..


PS: Hamile falan değilim hee :) dellendim gene bakalımm pazartesi ayrıntıları yazarım dua edin ya kovmasınlar evde sıkılırım ben yaa ve burayı sevıyroum işimi sevmesemde ne bilim 5.yıl olcak ühüüüüü hüüüüüüüühhühühühühü

1 yorum:

  1. Bana seni işten çıkarttık deseler
    -siz gerekli işlemleri yaparsınız zaten ben kaçtım. Hadi kolay gelsin.

    der ve çıkarım. Şuan durum bu, o yüzden rahat olmak gerek elbet oyalanıcak bir şey bulursun 5 sene çalışmışsın hem daha ne?

    YanıtlaSil