6 Nisan 2011 Çarşamba

Ölmeyi bile beceremeyen ben...

Nerden yazıyorum tahmin edin edemezsiniz hastaneden ölüyordum askalsın, ağır bir grip geçiriyordum buna sinüzit ve üst solunum yolu enfeksiyonuda dahildiki astım krizi geçirdim uzun zamandırda gece hayatında değildim bu krizin sebebini çözemedik nese yarı yaşıyorum gibi birşey dişim abse yapmış şişmiş durumda ne den herşey böle üst üste geldi birden anlamdım  ağrılar falan off ölüyorum bilginize uzunn bir zaman benden ses soluk çıkmazsaa bilinkii öldüm :) Bu söliyim diye yazdım. Kimsenin umurunda olduğunu zannetmiyorum ama ben birilerinin umurundaymış gibi yapıyorum ölesi daha az acıtıyor sanki çook öptüm sizi ...

Bu yazıdan ne çıkartıyoruzz:

Öldürmeyen allah öldürmez... Sürünmeye devam..

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Vücut bir defa zayıflayınca her şey patlak vermiş anlaşılan.

    Ayrıca kimsenin umrunda olmayacak diye bir şey yok. Tanısam bulur basardım hastaneyi =)

    YanıtlaSil
  2. çook geçmiş olsun evt geldi mi üst üste geliyor hepisi neyseki bi seferde hepsinden de kurtulmuş oluyorsun işte taksit'e gerek yok :)

    hoş bende hastayım hiç keyfim yok yediğimden itiğimden tat alamıyorum :S

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun maria.kendine dikkat et.bugünlerde herkes hasta yanlız değilsin yani:-)

    YanıtlaSil
  4. hadi geçmiş olsun..:) ama artık iyisindir umarım..:)

    hadi bir ses ver artık...


    iyi misin?..:)

    YanıtlaSil
  5. Çokk Teşekküredrim hepinize valla salgın var ya birimiz ileşiyoruz birimiz hastalanıyorum aman diyim dikkat edin ileşseniz bile tam ileşemiyorsunuz bir krıklık kalıyor üstünüzde beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çok teşekkürederim evet çok iyiiyimm şirketten yasak kalktı bloggere girebiliyorum çok mutluyumm :)

    YanıtlaSil