24 Mayıs 2011 Salı

Çok karışık oldu ama napalım =)

#Bu kalabalık şehrin içinde yapayalnız olmak !
   Canım yanıyor.
   Dizlerim tutmuyor.
   Kalbim eskisi gibi atmıyor.
   Öle hırpalandım ki öle kırıldım ki
   Artık kolay kolay iflah olmam ben.

#Seviyim dedim olmadı yapamadım sevemedim.
Dedimki olmuyor sevemiyorum seni sevenle ol dediler o da olmadı kendim yetmiyormuş gbi birde onu hırpaladım.

#Hayat gene geçtin üstümden hadi bakalım J



#Eskiden ne güzelmiş ya şimdi herşey sanal valla ya sex bile sanal olmuş artık usb ile hamile kalıcak millet ne bu böle kaç aydır msn girmiyorum girsemde kimseye yazmıyorum bi bakıyım dedim biri eklemiş cixxli mixx bir adres amann kabul ettım hoop dayı bır yazmaya basladı susmadı 15 satır yazdıktan sonra sadece sanal sex yapıxaz yazıyordu J uzun zamandıe bukadar gülmemiştim. Bekledim not düşsün acımayacak diye ama yazmadı =) sildim engelledim allahım milletin işi gücü valla yok nekadar boş adam var ya

1 yorum:

  1. Valla hepsi geri zekalı beeee iyi demişsin... Sanal sexmiş. Of.

    YanıtlaSil