27 Mayıs 2011 Cuma

Lütfen bana Yardımcı olunn :)

2 İş arasında kaldım ben size iki işide anlatıcam sizce hangisi yorumlarınızla bana yardımcı olurmusunuzz :)

1: Şuan çalıştığım şirket ;
Sigorta şirketi
*Tam 5 yılımı verdim
servisi var
yemeği var
hafta sonu yok
ssk var :)
Özel sağlık sigortası var
ama maaş 700 oda okul yüzünden  böle
09:00 -18:00 giriş çıkış
konumum u&g girişçisi


Yaptığım iş sabahtan akşm kadar sisteme poliçe girmek çook sıkıcı tuvalete zor gidiyorumm ben en fazla 10dk yerımde oturabılırım ama burda kalkamıyorum bile


2. Reklam ajansı

900tl maaş

yemek ordan yol dahil işte
konumum:

Müşteri İlişkileri Yöneticisi

09:00-18:00 giriş çıkış
dışardan iş bağlıyabiliyosun
bi fırsat sitesi va onu takip ediyorsun
ipaller talepler hepsi sende
eğlenceli bir şirket aslında

ama kararsızım bilmiyorum napsamm ?

2 yorum:

  1. Tabii ki reklam ajansı Hem daha iyi bi konuma gelebilirsin You Love Reklam Ajansı :D

    YanıtlaSil
  2. reklam hayattır, candır...

    YanıtlaSil