1 Haziran 2011 Çarşamba

Anlatmak istediğim okadar şey varki ; taslaklar ful doldu ama yayınlıyamıyorum niye bilmiyorum yargılanmak mı dersin ilerde tanıdıklarımdan biri okur mokur korkusumu dersin ay bilmiyorum ne yapsam =)

Şu sıralar okadar hareketli bir hayatım varki ; orası senin burası benim fena geziyorum bir çok insanla tanıştım bunların bir kısmı kayda değer insanlar bir kısmı o anlık insanlar. bundan sonra hayatımda yeri olsun istediğim 2 tane nadirdir.

Bu hareketlilkde devam ediyor bakalım nerede soluklanıcam yada nerede sızıcam =)
Evet çok fazla alkol tüketir oldum 2 ayda okadar yıprandımki anlatamam..

Biri vardı ona ve kendime şans vermek istedim ama o elinin tersiyle itti beni ne diyebilirim ki olmadı.
Sadece olsun istemiştim beni mutlu edebilirdi. Bana değer veriyor sanmıştım ama her zamanki gibi yanılmışım.
Onun aradığı sadece taze kan (Benim fikrim öle bişey ima ettiği yok adamında ) diye düşündüm ve vaz geçtim. Zaten pes etmiş bir adam hayatı boyunca kovalamış ama isediği olmamış. Bu sefer olucak dedim anlamadı evet kovalasın beni istedim olmadı yapmadı uğraşmadı. Ben adım atıncada kaçtı ama bende kovalamakta yorgun düşmüştüm sığınabileceğim bir liman bir omuz aradım. Birbrimizin limanı olalım dedim ama olduramadım.. Sevmeyi öğretsin istedim evet şu yaşıma geldim kayda değer bir ilişim olmadı gerçekten olmadı ama olsun be artıkk=)

Yorulduğumdada dinlenebilecek bir limanım bile kalmadı herkesi çıkarttım hayatımdan derken ;
Aslında kendimi kandırdığımı anladım. Hayatıma öle gereksiz insanlar sokup çıkartmışımki bunu yei anladım yeni farkettim. Şimdi başatan başlamak gerek dedim bu yazımın üstüne son 2 ayı özetleyen bir yazı yazıcam ozaman bana hak vericeksiniz.

Yaz geldi ve artık ben hiç durmam :)

Ben kolay kolay KEŞKE diyen biri değilim Evet pişman değilim gönlümün istediği gibi yaşadım. Eğlendim gezdim dolaştım ohh keyfime diycek yokta ruhum yoruldu sanki bazı şeyleri erken tükettim öle işte bu iki ay neler oldu neler....

1 yorum:

  1. Bazen her yaptığını irdelemeden yaşamak gerek. Tabi genel kuralların olacak.

    YanıtlaSil