17 Haziran 2011 Cuma

Çılgın Bakireler ( Yeni blog'umuzz )

ÇILGIN BAKİRELER ( Yeni blog'umuzz )

Ok StummScream  beni yakaladın canım  =)



Bu çılgın bakireler blogu bana ve miss corcianna.. ya ait.

Ama şöle söyliyim corcianna ile konuştuğumzda beni tanıyan bloggrlar olduğu için rahat yazamassın falan filan diye konuştuk.
banada mantıklı gelmişti
 hiç böle cat diye yakalanıcağımı düşünmemeiştim =)
Ama yazdığım yazıları okuyunca buun hiçte anlaşılmayacakmış gibi değilmiş yani bariz aynı şeyleride yazmışım
ahaha çok güldüm =)  Kendime.
 Ben zaten hiç düzgün bir yalancı olamamışımdır... bunuda burdan belli ediyorum dimi ...



 




 Miss Corcianna..

&

Miss Maria..




        
 Çılgın bakireler  Tam çılgın iki kadın....








Yazımı ve tanıtımımıda burada bitirirken bir özlü sözü sizlerle paylaşmak istiyoreee...


PS: Kalamassın şu hayatta bakire; enazından hayat koyar bir kere ;)



StummScream'A SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM MUAHAHH :)

7 yorum:

  1. Burnuma fake blog kokuları geliyor.

    YanıtlaSil
  2. maria:

    Kimin face blogu diyim ozaman canım StummScream ?

    YanıtlaSil
  3. Reklamını yapan kişinin olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  4. Barizz belli dimi ahaha Çok kötü bir yalancıyımm benn =)
    bu arada anonim olmadan yorum yazamıyorum niye ? :(
    Maria

    YanıtlaSil
  5. zeka ile ilgili birazda =)

    bağlandığın web browser'ı ile ilgili bir problemin vardır muhtemelen.

    Çerezleri silerek yeniden gmail hesabına giriş yap ve o şekilde dene.

    YanıtlaSil
  6. Biz senden yeni yazılar beklerken sen her ay yeni bir blog açıyorsun, hangisini takip edeceğiz bilemiyorum :)) ben daha seni takip edemezken onca blogu nasıl takip edeyim insafsız :))

    YanıtlaSil
  7. Maria, Çılgın Bakirelere biraz yaz istersen ... Ben bugün bişiler yazdım öle arada akşama devam edicem.. Senden de birşeyler bekliyorum...

    YanıtlaSil