8 Haziran 2011 Çarşamba

Denizin,Kumun,Güneşin özlemi...

Gene bir değişim içine girdim saçları kestirdim boyattım =) şekilden şekle girdim ama güzel oldum. Yazmayı özlemişim ya ama ilham perim beni terk etti ya bişey yazasım yok ...
Kısa kısa son bir kaç haftanın özeti;
Eddy hepiniz hatırlarsınız evet bitti dostluğumuz benim için yok artık o .Çok canım yandı çocuk gibi davrandı beni dedikodu mazemesi yaptı biliyorum bunu saflığından yaptı ama yapmamalıydı salak...Hayatıma yeni yeni insanlar giriyor ama serüvenime ortak arıyorum kimsenin ki yemiyo anında topukuyo =)Ne varsa eskilerde var derler ya bende eski takıldıklarımın hepsine msj attım =) bakalım kim dönücek diye ve hepside döndü hepsiyle görüştüm kimi hayatına çok güzel devam ediyor , doğru ilişki doğru iş doğru eğitim doğru kararlar vermişler hayatlarında kimide olduğu yerde hep saymış ...


Tabi 1000kişiden bahsetmiyorum 10-15 kişi bunlar , birtanesine nasıl gidiyor diye sorduğumda içimi çok acıtan bir cevap verdi bıraktın gibi yarım L evet üzülmüştüm. Ben ilerisini düşünmeden girip çıktığım hayatlarda bir iz bırakmıştım bu izlerin kimi hemen geçmiş kiminde ise ağır yaralar oluşturmuş evet kızdım kendime hakkım yoktu birinin hayatını bu şekilde yıpratmaya, onu 1 yıldır görmemiştim ama arda msj atar bu genelde efkarlı olduğu zamanlardır hiç birine cevaP vermedim faceden sildiğim tek sevgilimdi ama numarası hep durdu silmedim dün gece 12’e kadar birlikteydik ve o benimle okadar ilgilendiki alışveriş yaptık gezdik yedik içtik işlerimi hallettik sanki hiç ayrılmamıştık. Ben ona yakın olmaya çalışıyorum adam uzak duruyo öncedende böleydi. (Erkeklerin yavşak olmasına alıştığımdanmı ne bu bana hep tuhaf gelmiştir) adamla okadar birlikteydik sadece elimi tuttu valla ya sadece elimi tuttu sarılmadı bile , ilk buluştuğumuz gün dudaklarıma yapışan erkek arkadaşım oldu ve artık herkesin derdi bacak arası olduğu için bu hareketini garipsedim valla şimdi diceksiniz bu kızlara da hiç yaranılmıyo ama ben demiyorum yapışsın öpsün onu yapsın bunu yapsın okşasın sevsin demiyorum sadece ruhumu okşasın ve elimi tutsun benim istediğimde bu saf karşılıksız sevgi. Adamın gözleri okadar güzelki saatlerce bakabilirim ama o biraz odunmu desem biraz ayy bilmiyorum işte ben adama kur yapıyorum adam suratıma bönn bönn bakıyoo koluna giriyorum böle soğuk yani ayrılırken sarılmıyo falan  çözemedim ozamanda çözememiştim halaada çözemiyorum....

Şu nisandan beri yaşadıklarım harbi roman olur.... Anlatıcamda bazılarını kendime bile anlatamıyorum ki size anlatıyımm L
Geçen cansınla konuşuyruz dediki kıprısa gidelimmi valla süper olur dedim. Deniz açılışını Pazar günü yapıcaz arkadaşın teknesiyle açılıcaz kendimi boğazın soğuk sularına bırakmak için sabırsızlanıyorumJ ama bol bol güneşlenicem marmaris öncesi biraz yanıyım ...
(denizi,kumu,güneşi ve yaz aşklarını çok özledim)

Kıbrısada haftaya falan cumadan uçucaz Pazar akşamı döneriz bu yaz hep böle olucak bir hafta marmaristeyim her haftasonu biryerlerdeyim şimdilik planım..
v  Kıbrıs
v  Marmaris
v  Dalaman
v  Antalya
v  Malatya                             
v  İstanbul  geceleri =)

1 yorum:

  1. Bende severdim marmarisi...Denize gir,güneşlen akşamda club.Güzel valla.Eğer imkanın varsa dalyan ve köyceğize'de git.Buralara sadece tekne turlarına katılmak için git.Birde köyceğizin dışında şelale var.Orayada mutlaka uğra.Yazacak çok şey var ama sığmaz buraya.Hayatı yaşamaya devam...

    YanıtlaSil