24 Haziran 2011 Cuma

# TATİL #

Evet millet bu akşam gidiyorum ...

Herşeyim hazır;
Bavul
mikini,mayo
şortlar, mortlar
Terlikler
havlu
topuklular
gece kıyafetlerim
her şey hazır
Bende son bir bakım çalışması yapıcam..
Manikür & pedikür
ohh miss demeyin keyfimeee=)


İşleri azıcıkta olsa toparladım bakalım bol güneşli bol aşlklı bir yaz olsunn herkez için  ve benim için
Planlarım içinde hepsi var 3 günde olsa bişeyler yapıcam ahahah =) Şitres atmak lazım dimi ..
İşler ,Çelişkili aşklar,çıkarlar off bu sene çok yoruldum hayat gene mikti beni & ebemi bunların acısını bu yaz çıkartıcam hemdee Corcianna'ile



Bana şans dileyin ...

PS: Eroscum bu sene de beni görürsün artık dimi ...

Şu oku atıyosan at yoksa totona sokucam hepsini

#Sinyor özlendiniz bilesiniz #

Hepinize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder