2 Haziran 2011 Perşembe

Yaz geldi

Bomba gibi bir mesainin ardından bomba bir gün  =)
Kendimi çok zinde hissediyorum pazartesiden beri diyet yapıyorum sigarayı azaltım bir paket içiyorudm günde artık 5 tane falan baya azalttım neden bilmiyorum bir tiksinti geldi ... Çokta iyi oldu

bol su içiyorum hatta okadarki notebook alıp wc 'de çalışmayı planlıyorum ..

Bu yaz hiç boş durmak gibi bir fiklim yok hafta sonları sürekli biryerlere kaçıcam 2 yer için biletlerim ayrıldı bile. 1 hafta marmariste olucam ramazana kadar gezicem  tozucam istanbulda zaten gitmediğimiz mekan bar &clup kalmadı yeni yerler keşvetme zamanı artık ...

Bu yaz bol bol aşk bol bol meşk diliyorum hepimize...

Serüvenlerime ortak olmak isterseniz hep burdayımm =)

3 yorum:

  1. Ne güzel ya bir de ben birşeyler çıkartabilsem şu izin yapıcağım zamanda süper olacak. Mal mal geçicek yine.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir proğram..motive olmuşsun ..hadi bakalım kim tutar seni..:))

    YanıtlaSil
  3. Serüvenci misin sen? Çılgın... :))

    YanıtlaSil