18 Ağustos 2011 Perşembe

Aşklarda sanal artık...


Aşklarda sanal artık...

Aşk aşk aşk diyipduran biriyim.
 Hepiniz biliyorsunuz J
bukadar sölememe yine aşk yok aramaktan vazgçtiğin an çıkar karşına dediler.
Olur dedim ve bıraktım aramayı ...
Bekleyip göreceğiz neler olucağını...

Chuk biliyorsunuz artık onunlla her türlü bağımızı kopartık bitti her şey.
 Yılların aşkını tek seferde olmasada sildim geriye kalbimde açtığı yaralar kaldı.
Arada bir sızlıyor çok yeni olduğundandır diye düşünüyorum.
O gittikten sonra alışmıştım şişelere sarılmaya biri gidiyor biri geliyordu şişelerin bu sefer sadece kendime sarıldım.
O yokkende dönüyor Dünya...




Chuk.
Seni çağırdığım o gece varya ;
O gece sadece bana sarılmanı istemiştim sadece sarıl !
Nekadar kavga edersek edelim sadece sarıl. !
Sense beni gecenin karanlığına gömerek gittin gittin ya bittin.
 Bu sefer son gidişindi!
Arkamı dönüp bakmadım bile,
 biyordum seninde dönüp bakmayacağını ve öylede oldu.
Git yolun açık olsun mutlu ol çünki ben mutlu olucam sana rağmen yaptıklarına rağmen..
Ben senden "BEN"cil olduğun için vazgeçtim !!
Senin hiç bir zaman sevmediğin dostlarım varya sen gittin onlar gene yanımda.
 Senin açtığın yaraları kapatmakla meşkuller.
 Yucim var ne konuştu benimle saatlerce beynimi yedi ama çok işede yaradı sağol yuci iyiki varsın..

Ayriyetten corcianna olmasa ne yapardım bilmiyorum iyiki varsınn kuzum annem yerim seni ben..

 (ahmet abicim senide unutmuş değilim bu ara sık sık görüşelim)

Bu arada tatlı bir çocukla tanıştım bana çoook uzak ama kafamı dağıtmama yardım ediyo haberi yok ama J

Onada teşekkürü bir borç bilirim...
Çok Mercü bebemm...

Sen Gelince Özel olaraktan teşekküredicem burdan kuru bir teşekkürle kalmayacak merek etme=)

*:)

4 yorum:

  1. Sadece internet başından konuşuyorsan elbette sanal =)

    YanıtlaSil
  2. ahaha chuk asla sanal olmadı :) Bu başlığı seçerkenki amaç anlık aşklar yıllarını ver bişey yap msnde engeller gibi çat diye çıkıyor hayatından ondan :) Sanal aşk dedim:)

    YanıtlaSil
  3. Adı üzerinde aşk. Eğer sevseydi o kadar çabuk gidemezdi.

    YanıtlaSil
  4. Ben sana kurban olurummmmm.... Sende iyki varsınnn Mariaaaaa

    YanıtlaSil