26 Ağustos 2011 Cuma

...

Ben;
 Olgun bir kadın olduğunu idda eden
 aptal bir kız çocuğuyum......

Evet
Kabul ediyorum
Aptalımm..
Kendi hayatımın içine ediyorum..

Kabul
Evet ben eşşeğimm =)

Ama bir okadarda şirin bi kızım
Ok !
Biraz yaramaz
Biraz haylaz
Biraz oyun bozan
Biraz ondan biraz bundan
derken ortaya bir cavanar çıkıyor ...

Hımm
Aslında hiç uslu değilim
Tembelim
Yaramazım
Dağınığım

Biraz iyi kalpliyim :)
Yokk!
 YokkK!
Bu haksızlık Çok iyi kalpliyim

Evet
Tersim pis :)
Öfkem Saman alevi ...
Pufff
Hemen söner


Ben Buyum!
Beni Bölede Severmisiniz ?



************************************************************



Hepinize İYİ bayramlar diliyorum Çok mulu olun ,
 Çok sevin ,
Bol bol şeker ,çikileta yiyin

''Hep gülün '' 
Çünki belki birileri sırf sizin gülüşünüz için yaşıyordur ...
olamzzmı olabirr....


Profösörcüm uzun zamandır uğramz oldun :( Acaba yanlış bişeymi yapptım ?

Çok sevdiğimm Bloggerlar
Hepinizin ellerinden öpüyorum :)
Bayram harçlığımı istiyoree
ana sayfamda hesap numaram
yer almaktadır =)


Muhhh Muuhhh kocamann kocaman öptümm

1 yorum:

  1. TAMAM ! HARÇLIĞIN VE BAYRAM ÇORABIN HAZIR..İYİ BAYRAMLAR KOCCAMAN ÖPÜYOOREEE..;))

    YanıtlaSil