23 Ağustos 2011 Salı

Elleşmeyin uleynn keyfime ...

Bugün keyfimi kimse bozamaz.

Evet dün gece güzel geçti tabi akşam tıkansamda fena bir akşamdı birazz canım sıkıldı ...

( Corcianna'ya Canım dostum bunlar da geçicekk her şey çıkıcak görüceksin ben hep yanındayımm :)

Seni çokk seviyoorumm ...

Sonra dün gece kafamı bir yaşadım bir yaşadım pir yaşadımm...

Bugün çook güzel uyandım işe geç kalmayı kılpayı atlattım sevindirik oldum sınav sonuçlarım çıktı hepsini ful vermişim okul bitti bitticek hiç bir şey kalmadı =)

İş biraz karışık yoğun kafamı kaldırmadan çalışmam lazım ama dikkatimi toplayamıyorum şu sıralar :( Baklım ne olucak.


Şu dünyada yalnız kurt olmak ne zor aslında ,
Bir erkek Ne İster ?
Evet bu konuya takmış durumdayım ne istiyosunuz ?
Gerçek bir erkek ne ister ?

Bir kadından ne ister ?
Sizle yatar ,Sizle kalkar, sizde ilgilenir,Temizliğinizi yapar yemeğinizi yapar her türlü şeyi yapar. Ama adam aldatır ! neDen?
NeSE aldatma konusu çoook geniş bunu bir ara tartışırızz J


Ay başında yüzmeye başlıyorum..
Sigarayı bırakıyorumm ..
Zayıflıyorummm


İlerleyen dönemlerde zayıff sexyy bir hatun olucamm birazda asabiyeti bıraksamm off yemede yanımda yay =)

Yütfenn bugün keyfimi bozmayınn canım müdürümm gelip raporları ve işleri sorma Yütfennn =)

Sizi seviyore...

Şişşşt Korkma korkma yaklaşş Adam yemiyore ben =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder