27 Eylül 2011 Salı

İlk işimi yapmış bulunmaktayım..

Alkışş alkışşş ....


Anamm arkamdan ağlıyodur eminim 2 haftadır kıçım yer görmedi, 100 tane firmayla görüştüm 3'de aklım be kalbim kaldı ahahaha....
Girdiğim 3 şirkette hasta oldum ekip nasıl taş var ya =) plastik firması var bitane onu ayrladım haftaya çekimlere gidiyoruz ... bir kahve firması birde cemile dile bi firma anamm bu üç firma sahipleriyle konuşurken salyalarım aktı rezil oldum :) çok şeker ve çok ta kıl insanlarla tanışıyorum hadi bakalım hayırlısı neler göstericek zaman insanlar çok bok bir okadar hoş anlamak zor bizim türü ...


Dua edin allah bereket versin işlerim yoluna girsin haydin bismillah :)

NİCE YILLAR CANIM...

Anca yazabiliyorum sana,

Biliyorsun yeni işim çok yoğun görüşmeler, toplantılar,fuarlar,çekimler derken canım çıkıyor eve ölü gibi gidip yatıyorum duş almaya bile halim kalmıyor. Olsun bu benim seçimimdi mutluyumm yorgunum ama değicek biliyorum...

Nice yıllar yakışıklı özledim seni gerçekten yanımda ol istiyorum sürekli değil ama istediğimde yanımda ol. Biliyorum sende özledin beni ama çabalamıyorsun yada ben görmüyorum canımm aslında okadar yakınız ki . Ara gel de geliyim saat 12 olsun gel ne olucak yarım saat otursak. konuşsak dertleşsek ... ne olur sanki...

Farkında değilsin ama bazen çok kırıcı oluyorsun kırıyosun yıpratıyosun umursamıyorsun....

Nese nice güzell yıllar dilerim birlikte niceyıllar dilerimm sen ve ben...

İster dost,ister arkadaş,ister sevgili, ne istersek olalım fark etmez yetrki birlikte olsun birlikte geçsin yıllar ben senin dizine başımı yaslıyımm sen saçlarımı okşa ...

Nice yıllar yeni yaşın sana uğur getrsin mutlu ol...

                                                                         Harun...

20 Eylül 2011 Salı

Bir bir bakıyorum takipçilerim çoğalmış bir bakıyorum bugün eksilmiş amacınız ne ya valla tatminmi etmiyorum ne yapıyorum bu sadece banamı oluyo anlamdım ki ne biri beni aydınlatsın yütfenn =)

HIZLI YÜKSELİŞİMİN ZINK DİYE ÇÖKÜŞÜ

Merhaba canlarım nasılsınız valla ben b ok gibiyim.

Ben salak işimi yeni reklam ajansının kordinatörü olmak için bırakan ben allah seni bildiği gibi yapsın dangozz ne işi tam anlamadan gelir kurulursun =) elalemin masasına ,lk günümü anlatıyorum fena bi giriş yaptım gudubett çirkinn piss böle bir halde ofise geldim normalde mesai 9'da başlıyormuş ben 9.45'den aşağı gelmedim gelmemde hıhh

şirketin bir personeli var kadın çay kahve yapıyo allah rızası için o çaydanlığı yıka lan valla midem bulandı kahve istedim az şekeli olsun lütfen yok bal gibi yapmış bende az şekerli dedim diye bozdum bu kadını ohh ...

100 kişiyle konustum telefondan iş balamaya çalısıyorum ahh ahh sen git holdıngden ayrıl burası içinmi hadi bakalım 2. gün ben uff şimdiden böle köpürdüysem adam döver çıkarım bakın görüceksiniz demişti diceksiniz. Kartlarım basılmadı hala ben müşterilere babayımı vericem. ben çıldırmayayımda kim çöıldırsın? masamı görün çük kadar. Ben neler hyal etmiştim yaa kimse günaydın demiyo sanki günaydın diyenden para alıyolar anlamadım ben bu durumdsan bişey 2 patron dışında giyinmeyi bilen yok. Bitane kadın var ıyy kii ıyy böle bi topuklu giymişş yerçekimyle hatun bir basıyor yere beynime çivi çakılıyor sanki anlamadım ben bu işten bir şey.....


Ya kıçımın üstüne oturucam işimi yapıcam ya milletin üstüne oturup ezicem bakalım..

Bekleyin bende beklemedeyimmm

16 Eylül 2011 Cuma

İşimdeki son günüm...


Sonunda o gün geldi şuan çok tuhaf duygular içerisindeyim bitti ayrılıyorum artık burdan gidiyorum Sigortam.net'e veda ediyorum evet çok özlicem sanırım. Ben yanlışmı yaptım diye düşünmeyede başladım ama denemem gerekiyordu yeni bir yer yeni başlanıçlar yeni insanlar hadi bana şans dileyin yeni yerden yazarım sizlere...






Merhaba,

2007’den beri bu şirketteyim,
İşe ilk geldiğim gün gözümün önünde de ; bir tabureye oturmuş hepinizi süzüyordum. Nekadar çok insan var burda demiştim, İsmimi ilk ezberleyen filiz abla olmuştu hala kulaklarımda dilara fotokapi... J Her kez masasında sessizce çalışıyo  bense sadece sizleri süzüyordum tek tek inceliyordum .
İlk aşağıya indiğimde ne korkmuştum o korna seslerinden J Çocuktum işte..
Şimdi bakıyorumda o taburede ki küçük kız büyüdü çok şey öğrendi sizlerden.
İşe başaldığımda 16 yaşında bir çocuktum şimdi 21 yaşında bir genç kızım burası bana her zaman bir okulu andırmıştır hepiniz bana çok iyi davrandınız hepiniz benimle ilgilendiniz. birşeyler öğretmeye çalıştınız.Benim yaramazlıklarımı görmezden geldiniz,Asiliğimi, Cahilliğimi kısacası yonttunuz beni hepinize tek tek çok teşekkürediyorum.
İyiki tanıdım, iyiki hayatıma girdiniz. Bu ailenin bir parçası olabilmek çok güzeldi ben yokken kendinize iyi bakın olurmu

Murat bey,

Müdür değil abi oldunuz.Her zaman acemiliğimi görmediniz.İstersen Yapamayacağın bir şey yok sadece kendine inan dediniz.Benim bile kendimden ümidimi kestiğim anlarda ben yanındayım dediniz çok teşekkürederim her şey için iyiki yanımdaydınız. Siz olmasaydınız bu yolda yürüyemez ve buralara gelemezdim tekrar teşekkürler..

Sema ablam canım,

Seni çok seviyorum bizim aramızdaki bu sevgi oldukça biz hiç ayrılmayız.Söz hayırsızlık yapmayacağım. Seni çok seviyorum her şey çok güzel olucak. En çok senden ayrıldığım için üzülüyorum ama biliyorum sürekli görüşücez , Tekli sayılar hep uğursuzluk getirmiştir 2012’de her şey daha güzel olacak seni çok seviyorum her gün ararım seni zaten sesini duymadan yatamaz oldum J Seni çok öpüyorum ve çok seviyorum  Dünyanın en güzel kadınlarındansın.

Özge ablam,

Bebişe dikkat et zaten sürekli takipte olucam .Yıllarca benle uğraştın durdun bir abla gibi yanlışlarımı gösterip doğrularını öğrettin teşekkürederim. Seni çok seviyorum hep mutlu ol oluşunla  tocanla bir ömür mutluluk diliyorum hep gülümse sana çok yakışıyo aslında sinirlenincede güzel oluyosun  J

Aslı....

Ablam ve çok iyi bir dostumsun her zaman yanımdaydın seni çok seviyorum ve biz her zaman birlikte olucaz iyiki tanıdım seni iyiki hayatımdasın muhahh =)


Filiz abla.

Seninde bende emeğin çoktur hakkını helal et olurmu lütfen maillere benide eklemeyi unutma gittim diye unutma beni.
Not: Artık servis geç kalmaz J

Şebnem hanım,

Saatlerce sohbet  edebilrim sizinle sabırla dinliyorsunuz bense hiç susmadan anlatıyorum hep dinlediniz teşekkürederim.

Arzu abla,

Söz makyaj yapıp dolanmayacağım ortalarda J  Sana bol bol seyahatler diliyorum hep gez olurmu.
Etek sana çok yakışıyo arada bir giyde güzellik görsünler. Ceo can olarak seni çok özlicem.

Sibel
Çok şeker bir kızsın yeni tanıştık hem servis arkadaşımsın senle muhabbet pek keyifli kendine iyi bak başarılar......


Evren abi,

Senle muhabbet etmeyi çok özleyeceğim . Abilik yaptın üstüme titredin hep destek oldun çok teşekkürederim iyiki varsın..

Suzan ablacım,

Uzun bir süredir yan yana oturuyoruz içimi dışımı biliyorsun artık J Mutlu bir evlilik ve bıcır bıcır bir bebiş haberlerini Dört gözle bekliyor olacağım.

Zeynep abla,

Tanıdığım en güleç insanlardansın sürekli gülümsemen insana renk veriyo hep gül..

Tülay abla,

Her şey gönlünce olsun mutlu ol ..
Artık arkadaşlarımın tahsilatlarında telefonla şişiririm başını J


Hilal ,
Senle hiç bir zaman anlaşamadık desem yalan olur.anlaşamadığımız  sölenemez. Az kavga etmedik J azda gülmedik pek iyi bir ekip değildik ya neyse , belki başak biryerde başka bir zaman iyi bir arkadaş oluruz J  her şeye rağmen iş hayatında başarılar dilerim..
                                                        İşteki desteğin ve her şey için teşekkürler..


Büşra,
Senle pek kaynaşma fırsatımız olmadı canım ama çok şeker bir kızsın bukadar kısa zamanda çok sevdim nediyim her şey gönlünce olsun iş hayatında başarılar..

Seyhan,

Düğüne davetiye isterim haberin olsun . Canım benim aşk sana yaradı gözlerinin içi parlıyor hep böle ol olurmu. Surat asmak sana yakışmıyor!

Hale abla,
Sende bir güzelleştin evlenince maşşallah allah nazarlardan saklasın hep mutlu ol ..

Yasemin,

Çıvıl cıvılsın bu hiç eksik olmasın operasyonun sarı civcivi kendine cici bak olurmu..

Hülya,
Canım seninde düğün davetiyeni bekliyorum artık evlenin mutlu olmayı hakediyorsun sen de hep mutlu ol..

Didem,
Senle kavga etmek bile eğlenceli fevri hareketlerin olmasa daha eğlenceli olurdu ya neyse J  Sende kendine iyi  ve cici bak.

Fisun ablam,
Az başını şişirmedim az omzunda ağlamadım sert görünümünün altında bir melek yatıyo, beni çok sevgiğinide biliyorum bende seni çok seviyorum iyiki varsın canım benim az deli etmedim seni az atışmadık ama hep anlık oldu bizim aramızdaki sevgiyi yıpratmadı hiç, her şey için teşekkürler.

İlknur  abla,
Annem gibi ilgilendin terleyince sırtıma havlu bile koydun azmı baktın bana hastayken ilgilendin, kızdın yanlışlarımı gösterdin beni dinledin, ben muzur cocuklar gibi koşturup durdum etrafında.
Canım benim iyiki tanımışım senide çok çok dikkat et kendine kafanada tokadan başka bir şey takma..


Yasemin çıtak
Sen çok iyi bir arkadaşsın iyiki varsın canım şu sıralar çok başını ağrıttım ama idare et.Artık daha sık sık görüşürüz J

Samet
Gider ayak yaptığını hiç unutmayacağım canım arkadaşım... JAz nazımı çekmedin teşekkürederim her şey için kendine iyi bak...
Unutmadan ne zaman kadıköye gidiyoruz !
J

   Özgür
Sanada arkadaşlığın için teşekkürederim  kendine iyi bak .....
Kahve sözünüde unutmuş değilim ..

Ahmet
Komşum senin ikramlarını çok özleyeceğim valla J Seninle muhabettin yeri ayrı canım benim her şey için sanada teşkkürler 
Kendine dikkat et ....



Kazım abi ve Naciye abla,
 Gördüğün en şeker çift sizsiniz ya sabahtan akşama birliktesiniz ve hiç sıkılmıyorsunuz.Maşşallah allah nazarlardan saklasın hep böle olun sizede teşekkürerler kendinize cici bakın...


Zerrin hn.
Size nasıl teşekküretsem bilmiyorum , Öncelikle merak etmeyin okulum bitti sadece Geometri dersim kaldı onuda şubat ayındaki sınavda vereceğim ve diplomamı alacağım sonra üniversitemi okuyacağım merak etmeyin diplomalarımla kapınızı çalıcam verdiğim sözün daima arkasındayım ..
Bana her konuda destek oldunuz abla gibi yaklaştınız.Hiç bana bağırmadınız kızdınız belki ama bunu bana öle gösterdiniz ki  ben kendi kendime hatamı anladım çok teşekkürederim çok şey öğrettiniz bana sağolun iyiki tanımışım sizi kendinize iyi bakın...


Hepinize ayrı ayrı teşekkürederim iyiki hayatıma girdiniz iyiki tanıdım sizleri.Sizlerden tek isteyim unutmayın beni , çünki ben sizi unutmayacağım...
Hepiniz mutlu olun...


Benden kurtulmuş olduğunuzu sanmayın!
                 J

9 Eylül 2011 Cuma

Bugün yep yeni bir başlangıç için ilk adımı attım...

Merhaba,



                        Bu resmi 'blogundan aldım çok uyuyordu yazıma muhahh : )
08.11.2007  tarihinden itibaren de operasyon memuru olarak çalışmaktayım. Tamamen serbest irade ve kararım ile gördüğüm lüzum üzerine iş aktini fesih ile şirketiniz nezdindeki görevimden istifa ediyorum. İstifa kararı tamamen özel nedenlerle tarafımca verilmiş olup, istifa kararımda şirketinizin herhangi bir olumlu olumsuz etkisi , kusuru bulunmamaktadır. Yasal olarak hak kazanmadığım için ihbar ve kıdem tazminatı da dahil olmak üzere, bunun dışında İş Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca var olan yasal hak ve alacaklarımından şirketinizi ibra eder, gereğinin yapılmasını saygılarımla rica ederim.

                      
                                                                                                                    miss maria marias

Evet istifa etim yeni bir iş yeni bir başlangıç ,üzgünüm çünki burası evim gibiydi ailem burası benim çok seviyorum herkezi fakat yuvadan uçma vaktim geldi. Ağlamamak için kendimi çok tuttum ama yok durmuyo gözyaşlarım Özleyeceğim hepsini hemde çook son saatlerim gidiyorum hepinizi çok seviyorum bunu bilin...