9 Eylül 2011 Cuma

Bugün yep yeni bir başlangıç için ilk adımı attım...

Merhaba,



                        Bu resmi 'blogundan aldım çok uyuyordu yazıma muhahh : )
08.11.2007  tarihinden itibaren de operasyon memuru olarak çalışmaktayım. Tamamen serbest irade ve kararım ile gördüğüm lüzum üzerine iş aktini fesih ile şirketiniz nezdindeki görevimden istifa ediyorum. İstifa kararı tamamen özel nedenlerle tarafımca verilmiş olup, istifa kararımda şirketinizin herhangi bir olumlu olumsuz etkisi , kusuru bulunmamaktadır. Yasal olarak hak kazanmadığım için ihbar ve kıdem tazminatı da dahil olmak üzere, bunun dışında İş Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca var olan yasal hak ve alacaklarımından şirketinizi ibra eder, gereğinin yapılmasını saygılarımla rica ederim.

                      
                                                                                                                    miss maria marias

Evet istifa etim yeni bir iş yeni bir başlangıç ,üzgünüm çünki burası evim gibiydi ailem burası benim çok seviyorum herkezi fakat yuvadan uçma vaktim geldi. Ağlamamak için kendimi çok tuttum ama yok durmuyo gözyaşlarım Özleyeceğim hepsini hemde çook son saatlerim gidiyorum hepinizi çok seviyorum bunu bilin...

3 yorum:

  1. ne demek bu şimdi..izlemeyi bırakıp yeniden dönmüşken gidiyor musun yani? neden ? neden:?

    YanıtlaSil
  2. Canım benim blogdan ayrılmıyorumki :) Kendi işimden istifa ettim :) Blogger'ı bırakırmıyım hiç muhhh muhh

    Miss Maria

    YanıtlaSil
  3. oh yaaa!! BEN ANLAMAMIŞIM..tamam o halde..:))

    YanıtlaSil