20 Eylül 2011 Salı

HIZLI YÜKSELİŞİMİN ZINK DİYE ÇÖKÜŞÜ

Merhaba canlarım nasılsınız valla ben b ok gibiyim.

Ben salak işimi yeni reklam ajansının kordinatörü olmak için bırakan ben allah seni bildiği gibi yapsın dangozz ne işi tam anlamadan gelir kurulursun =) elalemin masasına ,lk günümü anlatıyorum fena bi giriş yaptım gudubett çirkinn piss böle bir halde ofise geldim normalde mesai 9'da başlıyormuş ben 9.45'den aşağı gelmedim gelmemde hıhh

şirketin bir personeli var kadın çay kahve yapıyo allah rızası için o çaydanlığı yıka lan valla midem bulandı kahve istedim az şekeli olsun lütfen yok bal gibi yapmış bende az şekerli dedim diye bozdum bu kadını ohh ...

100 kişiyle konustum telefondan iş balamaya çalısıyorum ahh ahh sen git holdıngden ayrıl burası içinmi hadi bakalım 2. gün ben uff şimdiden böle köpürdüysem adam döver çıkarım bakın görüceksiniz demişti diceksiniz. Kartlarım basılmadı hala ben müşterilere babayımı vericem. ben çıldırmayayımda kim çöıldırsın? masamı görün çük kadar. Ben neler hyal etmiştim yaa kimse günaydın demiyo sanki günaydın diyenden para alıyolar anlamadım ben bu durumdsan bişey 2 patron dışında giyinmeyi bilen yok. Bitane kadın var ıyy kii ıyy böle bi topuklu giymişş yerçekimyle hatun bir basıyor yere beynime çivi çakılıyor sanki anlamadım ben bu işten bir şey.....


Ya kıçımın üstüne oturucam işimi yapıcam ya milletin üstüne oturup ezicem bakalım..

Bekleyin bende beklemedeyimmm

3 yorum:

  1. Ohooo hiç cevap yazmıyorsun ki ne yapıp ne ettiğine yeni kayıttan öğreniyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Aaa olurmu kuuzm ya valla eski yerde bloggr kapandığından beri yorumlarım anonim olarak dşüyodu kayıt istiyodu falan bebde girebildikçe atıyodum artık sık sık her yoruma bır cwp hatta 2 cvap birden yazarımm :)

    YanıtlaSil
  3. Diyordum ki;
    Bende seninle aynı durumdayım. Ben de iş değiştirmeyi düşünüyorumda seni görünce biraz daha düşündüm =D

    İş'ten iş'e geçmek lazım ama daha iyi şartlar sağlayan bulmak bu kadar zor olmamalı =(

    YanıtlaSil