27 Eylül 2011 Salı

İlk işimi yapmış bulunmaktayım..

Alkışş alkışşş ....


Anamm arkamdan ağlıyodur eminim 2 haftadır kıçım yer görmedi, 100 tane firmayla görüştüm 3'de aklım be kalbim kaldı ahahaha....
Girdiğim 3 şirkette hasta oldum ekip nasıl taş var ya =) plastik firması var bitane onu ayrladım haftaya çekimlere gidiyoruz ... bir kahve firması birde cemile dile bi firma anamm bu üç firma sahipleriyle konuşurken salyalarım aktı rezil oldum :) çok şeker ve çok ta kıl insanlarla tanışıyorum hadi bakalım hayırlısı neler göstericek zaman insanlar çok bok bir okadar hoş anlamak zor bizim türü ...


Dua edin allah bereket versin işlerim yoluna girsin haydin bismillah :)

3 yorum:

  1. Hadi bakalım yolun açık-firmalar bol olsun..:))

    YanıtlaSil
  2. besmeleyle başladığına göre her işin hayırla olacak. Bereketli bir gelecek bekliyıor seni. Çekim olayı dediğine göre, sanırım reklam işi yapıyorsunuz. Meslektaş mıyız yoksa !..

    YanıtlaSil