27 Eylül 2011 Salı

NİCE YILLAR CANIM...

Anca yazabiliyorum sana,

Biliyorsun yeni işim çok yoğun görüşmeler, toplantılar,fuarlar,çekimler derken canım çıkıyor eve ölü gibi gidip yatıyorum duş almaya bile halim kalmıyor. Olsun bu benim seçimimdi mutluyumm yorgunum ama değicek biliyorum...

Nice yıllar yakışıklı özledim seni gerçekten yanımda ol istiyorum sürekli değil ama istediğimde yanımda ol. Biliyorum sende özledin beni ama çabalamıyorsun yada ben görmüyorum canımm aslında okadar yakınız ki . Ara gel de geliyim saat 12 olsun gel ne olucak yarım saat otursak. konuşsak dertleşsek ... ne olur sanki...

Farkında değilsin ama bazen çok kırıcı oluyorsun kırıyosun yıpratıyosun umursamıyorsun....

Nese nice güzell yıllar dilerim birlikte niceyıllar dilerimm sen ve ben...

İster dost,ister arkadaş,ister sevgili, ne istersek olalım fark etmez yetrki birlikte olsun birlikte geçsin yıllar ben senin dizine başımı yaslıyımm sen saçlarımı okşa ...

Nice yıllar yeni yaşın sana uğur getrsin mutlu ol...

                                                                         Harun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder