31 Ekim 2011 Pazartesi

follow me :)

Merhabalar

Nasılsınız bakalım ay çok özledim sizleri,yazmayı ohh tekrar döndümm..


Neler neler oldu 15 gündür iş sizdim bildiğiniz üzere sigortacılıktan ayrılıp reklam sektörüne geçiş yapmıştım meğersem müdürüm götmüş işten çıktım hemde kaçarcasına kaçtım yani :)

15 gün kendimi eve kapattım sanal yaşadım gece film izliyor. gündüz de malak gibi yatıyordum ki eski sevgilim bir gün beni aradı naber dedi her zamnki yavşak gülümsemesiyle konuştuk ve bana bir kaç günlüğüne arkdaşının köpeğine bakabilip bakamayacağımı sordu bende getir dedim. eve hayatıma cookie  girdi ay görseniz...


İşte oğlum bu cookie'm seviyorum seni...

Ve bana şans getirdi dayım canımm benim kendisi yapımcıdır beni aradı gel bizim sette işe başla dedi ve  artık bir işim var Y.Yönetmen asistanıyım :) 0 bilgiyle iyi biyerdeyim bence.
İşte dayı kıyağı hadi bakalım aldığım bu haber süper oldu kendime geldim.Artık sirkelenmem gerek çok saldım kendimi yeni bir dost ,yeni bir iş ve son olarak yeni bir aşk girerse haytıma puzzelım tamamlanmış olcak ve keyfime de dicek olmayacak


ohh birde tek derdim corcianna kaldı evlen kızım artıkk :)
9 haziran düğünümüz varr hadi hayırlısı bence yarın evleninler çünkü 1000 kez ayrılıp barışmalarında sikildim valla bıktım hatta :) duyrulurr


sizleri seviyorumm.

He unutuyordumm
follow Me baby

2 yorum:

  1. Nefret ederim bu tip köpeklerden.

    YanıtlaSil
  2. Yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Reklam sektörü sigortacılıktan farklıdır. Yelpazesi geniştir. İletişim sanatları içinde özgür çalışırsınız..

    YanıtlaSil