26 Kasım 2011 Cumartesi

Dün

sabahın 5'inde yattım saat 10 'da da kaltım. O satten akşama kadar hayatıma bir şekilde girip çıkan herkes ( erkek arkadaşlarım) ciddi yada sadece takılmaca bundan 2 yıl önce ve ondan öncesi olan takıntılarım ve platoniklerim bile aradı ne olduğumu şaşırdım kafam allak bullak oldu noluyoruz falan oldum :) Çok komikti birine ilk okulda ki takma ismiyle hitap ettim böle saçma bir gündü ama anlam veremedim anlaşmışlarmıydı yada ne olmuştu hala anlamış değilim birde kendimi bildim billei bu hattı kullanıyor olmam sayesinde 10 yıl önceki sapığım bile arasa ulaşır öle :) Derkene ben hala çözemedim bu zibidiler beni niye aradı kimseyede soramadım niye aradın diye? :)


Saçlarımı kestirdim boyattım ful bakıma girdim işte birde kaportayı toplattıkmı benden iyisi yok he birde 5 kilo verdim yemek yiyemiyorum artık ben çikolata havuzuna düşşem bir ömür çıkmaycak biriyken gözüm görmesin istiyorum böle istemiyorumm midem bir şeyi kabul etmiyor bir ayda 5 kilo verdim ya ohh aslında kötü ama olsun böle kahrımdanerir biterim ben fısstık gibi olur kendime gelirim olan  güzelim saçlarıma oldu resmen kazıttım ense trafı falan yaptılar :)

Benden son haberler bunlar daha yazarımm..

1 yorum: