2 Ocak 2012 Pazartesi

Hoş Geldin 2012

Nasıl geldin anlatamam 10  gün önceden başladım kutlamaya :) 10 gündür ayık değilim iş yok zaten paso eğlence eski sevgilimle birlikteydim bir ara ... Geldi  geçti işte ama 2011 çok canımı yaktı hayatımın en büyük hatasını yaptım , en güzel günleride geçirdim ama yinede inkar edemem güzel günlerde oldu...

Yeni yıla sevdiğim adamla sevişerek girmek isterdim fakat ben sadece flört ederek giridm olsun onada şükür bu yıl boş geçmiycek onuda anladım ama ben ahmete hasta oldumm :)

Fal baktırdım falımda 2 yeni adam çıktı birinin isminde 'S' harfi var diğerinde ise 'f' harfi var. Bu arada ben hala sarhoşum bu bedenimdeki alkolü atmam için en az 1 yıl içmemmem lazım opkadar içki içtimki anlatamam sabah uyandığımda bşlıyordfum içmeye hadi bakalımmm sonum ne olucak alkolik oldum resmen coreciannam ve ben fena bir ikiliyizz birde ikoşum geld, ohh ortaqlığın aq... corcianna  ben ve iko fena bir hafta geçirdik bol öpüşmeli koklaŞMALI BOL İÇMELİ SIÇMALI BİR HAFTAYDI AMA BENİM KAFAM HALA GÜZELL



Ahmett ahmett demek istiyorum ahmete kardeşim bile hasta oldu ahahahaah :)


oda vardı onu ilkez sarhoş gördümm çok şekerdi eşşek benden geç başladı alkole aman içmesin ya ben 13 yaşında alkol komasına girdim ama neyse abla olarak güzel bir örnek değilim bunuda biliyorum :)

Kısacası Yeni yılınız kutlu olsun

Her şey gönlünüzce olsun yeni yılda bir ton dilet umut yerine her şey güzel olsun kalıcı olsun anlık yaşayıp mutluluğun tadını çıkarın geleceğe yatırım yapın fakat bugünğüde heba etmeyşn yarın ne olacağımızı bilemeyizz ....


ŞLunu eminim ben yeni yı8lda boş ümitlere kapılmayacağım her şey gönlümce olacak yeni aşk yeni umutlar falan filan ama aşkk kesinlikle benle olucakk ....



        Cennet


hani fani bu hayat ümit bağlayamam 
olmadı diye oturup ağlayamam 
gönlü geniş olan sükutu öğrensin 
sevgimi yok yere ele bağlayamam 
gelir mi diye hayallere sığınamam... 
kemale eren kendinden versin 

sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten 

ben dalkavuk olanı hizaya getiremem 
sorma bana ben görünmezi göremem 
merak eden kendine yönelsin 
boş yere kimseyi oyalayıp üzemem 
geçici şeylere heves edip üzülemem 
fikrim, hevesimi alt etsin 

sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
aman umudum cennetten 

ben gözü görmeyene resim gösteremem 
değerimi bilmeze değeri öğretemem 
o önce, e haddini öğrensin 
biten sevgiye imrenip özenemem 
boş sözü duyup düstur edinemem 
eden, kendine ah etsin 

bildim lakin söylemem 
gördüm ama izah edemem 
dünya, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçecek 
hayat böyle de bitecek 
e bitsin, umudum cennetten 
sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten
Ahmet Enes

1 yorum:

  1. 2013 e kadar ayılabilirseniz o zaman aşktan sarhoş olabilirsiniz.

    YanıtlaSil