3 Ocak 2012 Salı

İçim kıpır kıpır

2011 

Bana neler öğretti ;

Çok canım yandı hemde çok.. Canımdan bir parça gitti , KANDIRILDIM zeki olduğumu sanıyordum fakat çok aptalmışımm hatta çok saf :) Kendimle çok yalnız kaldım ÇOK ŞEY öğrendim büyüdüğümü fark ettim ruhum hayat konusunda bekaretini kaybetti kimine göre kirlendi kimine göre özgür artık. Bana göre hala eksikler var...

Canımız yandığında pes etmemeliyiz bunu öğrendim. Düştüm her yerim kan içinde kaldı yinede kendim kalktım ayağa kimi zaman corcianna kimi zaman ahmet abi tuttu ellerimden ama yinede ben ben olmayı başardım.. Hatalarımla ben bendim kos koca bir ömrü tüketmeye gerek yoktu biriyle...Baktım olmuyor benım ellerimde can çekişiyor bıraktım gitti...

Artık kendi hayatıma daldım unuttum çoktan .... 2012 bana neler getirecek göreceğiz...


3 yorum:

  1. Çıldıracak duruma gelmediğine göre fazlasıyla yalnız kalmamışsın anlaşılan

    YanıtlaSil
  2. 2011 rezaletti 2012den beklentim çoook yüksek. dileklerim gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Amin piçkurusu inlşallah canım :)

    YanıtlaSil