10 Mart 2012 Cumartesi

Alışkanlıklarımızdan vazgeçebilirmiyiz?

                                                                                                                                         16-02-2011
Soruyorum herkes gider mi?

Hayatıma neden her giren azıma sıçıyor anlamış değilim gerçekten !!!!

Bir kaç gün önce aldığım mesajı olduğu gibi yazıyorum; Koyu olanalar benim yorumlarım :)
Bak ne yapalım biliyor musun ( Sanki fantazilerini açıklayacak dersiniz ) Bundan sonra ne sen beni ara ne ben seni arayayım ( Lan pezeveng ben zaten aylar önce demedım mı çıktır gıt arama benı özlemedin mi beni diye arayan sen değilmisin gött) Beni ne olur anla ben sana alıştım sensiz yapamıycam yoksa ( Kahretsin ne cazibe var be bende )Ne olur anla beni arama unut beni yoksa her kes zarar görücek ( Tehtit görüyorum sanki )  Beni bağışla Seninle daha çok şey yaşamak isterdim ( 8 yılımı mahvettin göt daha ne yapıcaksın sanki ) Beni tanıyorsun seviyorum seni bazen fedakarlık edip alışkanlıklarımızdan vazgeçmeliyiz ( Bana ne yeaaa) Seninde vicdanın var buna sahipsin biliyorum beni anladığını da biliyorum ( Vallahi tedaviye ihtiyacın var senin ne anlicam ulan seni mal sen kendini anla önce )Lafı fazla uzatmayacağım sen istediğini yapabilecek güçtesin (He öleyim ne o sen gidince yıkılırım  mi sandın) Bana çok şey kattın lan Harbiden bak çok teşekkür ederim( Ulan her düştüğünde yüreklendirdim tuttum elinden kimse yokken ben vardım dinledim sevdim büyüttüm lan seni) Buda son mesajım kendine dikkat et yeter başka birşey istemiyorum(  Sana ne be iyi bakacağım tabi bak gör köpek olacaksın adi herif) Hoşçakal....


Sıkıyorsa mesajla kurtulsun benden tabı ben bunları okumadan önce aramış saatlerce konuştuk ağladım ilk kez ağlama lan beni de ağlatacaksın dedi ya :) ne alem çocuksun sen ya Sayın Acur..

Mal nişanlanmış haberim yok önce bunu söyle dimi Söylemiş mi ne ama sarhoştum herhalde.. Hatırlamıyorum yani.. Bu dangalak sürekli hayatımdan çıkar kendi kendine tiriplere girer, çıkar.Ben de hiç bir zaman gitme kal demedim geldiği zamanda, neden geldin  demedim. Alışmıştım ona gerçekten kimseye anlatamadığım her şeyi anlatırdım oda bana anlatırdı... Onunla ilgili hiç kimseye hiç bir şey anlatmadım o hep vardı diğerleri ondan sonra girdi hayatıma  Girdikleri gibi çıktılar zaten sende gittin artık geçmişten gelen hiç kimseyi istemiyorum hayatımda.........

Ben en büyük alışkanlığımdan senden vazgeçtim bugün ....

Telefonunu sildim seni sildim ama mektupları yırtıp atamadım saklasam mı  yıllarca açıpta bakmadım ama baktım işte okudum çocukmuşuz be safmışız ne tuhaf şimdi öle masum yazılar yok !

Neyse bu defterde burada biti son sayfayı da yazdık biraz buruk bir mutluluk oldu .

Genç kız nikah salonunun girişinden evet demelerini izler ve bir damla göz yaşı akıtmadan uzaktan mutluluklar diler ve çeker gider. Sessiz ve sedasız geldiği gibi...

Canım geçmişin güzellikleri seninle olsun mutlu ol o kız seni hakediyor bunu biliyorum ve afferim lan sana yıllardır yapamadığımı bir çırpıda yaptın saygıyla eğliyorum önünde mutlu ol unutma sadece bir gün bir yerde karşılaşırsak görme beni sadece ama hep hatırlayacaksın biliyorum ama onuda yapma ...,
                               


                                                   Sen yoksun ya ben artık özgürüm !!!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder