18 Mart 2012 Pazar

GS - FB 2-2 Maç ve gecesi... Ve sonrası...



Ne maçtı ama ağladım ,bağırdım,deli gibi küfrettim hayvan gibi deşarj oldum   Taksimde hiç yer yok bir maç izliycez burnumuzdan geldi sonunda biyer bulduk ama ayakta dedim yok olmaz falan bar sahibi hangi takımlısınız dedi GS dedik çocukların yanında otururmusunuz dedi :) Ben olur dedim yeterki kıçımız yer görs
( Bu arada bizi çocukların yanına oturtan adam demezmi çocuklar bizden bişey yapmazlar :)
3tane çok şeker çocuk valla baya tatlılardı kibarlar ama maç bi başladı off küfürler havada bende bi başladım kodumun emre belezi falannnn ilk golü yedikk bir koydu  yıkıldı masa ben fenalrdayım 1 paket sigara içtimm derken ilk yarı bitti kıyamam küfür eden çocuklar bizden özür diliyo falan yok abi bende ediyorum nolcak hahaha
Hatta garson kızdı bunlara beyler hanımlar var küfür etmeyin ben nedesem maç izliyoruz tabi etcez benim içinn problem yok bende ediyorumm :)
İlk gol bi geldi masa falan yıkıldı sarılıyoruz kopuıyoruz çığlık çığlığaa süperdi ..

2. gol geldiiğinde 3 için çoook dua ettim alkollüyüm diye tutmadı heralde...

NEse maç bitti benim ekür WC gitti çocuklar dediki ne yapıcaksınız ( Bu arada annem eve gelme dedi oha lan nerde kalcam aq bu kadın asla böle bişey demez arkadaşları gelicekmiş bende tamam dedim gidip sürtüyiimm kalıcak biyer buluruz dedim benim cenneti arıyım onda kalırız oda dışarı çıkmışmı vay aq dedim kaldık nese yattı balık yan gider )
İşte bilmiyoruz bakcaz dedik ee ozaman bizle gelin dediler ben ekürüme sordum bilmem hadi diye dürttüm :D ok dedi.. ve çıktıkk..

Gittik yemek yedik öne 2 şer tane ıslağı kaptık çok iyi geldi  ordan napalım diyoruz ARZA diye bir bara gittik herkes kendi halinde iciyolar  falan iyi salaş kimse kimseyi iplemiyo falan güzel mekandı ..




Ne içelim derken masaya bu geldi  bundan 3 tanemi 4 tanemi ne içtik biralar faln sonra başladık HİÇ oynamaya on numara oyun 



Arda manyak GS li her yerinde galatasaray falan yazıyor çok şeker ve komik bişeyy 
Birde bizden küçüklermiş suçluluk duydum :) 


Çok şekerler dimi :) 
Formalı Arda Diğeri Özcan ÖZcanın yanaklarını ısırıcaktım bir ara. Okadar tatlı bişey...
Biz biraz iyi olduktan sonra şişe çevirmece oynadık.
 Allahım o ne oyundu  Çeneme ağrılar mideme kıramplar girdi gülmekten okadar mı komik ve eğlenceli olur Arda kadının birini dansa kaldırır ekür onun poposunu öper ben tanımadığım bir çocuğun boynuma eşarp bağlayıp öperim hahaha... Fenaydı Çok eğlendim çokk...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder