20 Mart 2012 Salı

One Day

Biliyordum bir gün gideceğini,

Onun için hiç bir zaman hoşça kal demedim yada elveda dememde zaten sana asla elveda demeyeceğim. Yazmanı istiyorum bana konuşmasak bile yazmanı istiyorum ben yıllar sonra bile olsa yazmanı istiyorum arama beni görmeyelim ama yaz sadece. beni bana anlat beni o kadar iyi tanıyorsun ki benim uzun yıllar önce o merdiven başında bıraktığım o küçük çocuğu o kadar iyi tanıyorsun ki ondan kalan tek şeysin senin ölece çekip gitmene izin veremem  o küçük kızdan bana bir şeyler kalsın istedim...

Git ama elveda demeden git ....

Biliyorum senin kalbinin derinliklerinde yaşıyor o çocuk benim o merdivenin başında unuttuğum hiç yaşamamış gibi davrandığım çocuk hep oradaydı  bunu bile bile gitmene izin vermem sana gerçekten değer vermiş olmamdandır. 
Hep diyorsun ya senin gibisini tanıyamam tanıma olur mu kendine iyi bak...

Dün bunu 100 kez söylemiş misindir söyledin söyledim iyi bak kendine bir gün bir yerde karşılaşırsak bu kader başka bir şey olamaz ve o gün bana ve bize yeniden başlama şansı verir mi hayat ! 

Bir gün kitap yazarsam söz verdin imzalatmaya geleceksin dimi :) Senin için yazacağım o kitabı .

Ve
Sen geleceksin diye bekleyeceğim...


Yinede hayat devam edecek hiç durmadan ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder