26 Mart 2012 Pazartesi

SEX siz erkekler buraya bakarmısınız SEX



Sizi çekebilecek bir başlık oldu mu ? 

Öncelikle evet eminim olmuştur.

Ya siz nasıl bir mahlukatsınız sizi sınıflandıramıyorum artık!

Bir adam yattığı bir kızdan nasıl birini ayarlamasını istiye bilir anlamıyorum 

Anlımda ne yazıyor benim göremediğim !

MAL dışında !

Onu bende görebiliyorum ya

Adam bana birini ayrala dedi ya oha hayvan ohaa 

( mallık örneği ben )

Tam 1 dk önce onu düşünüyordum lan ben nekadar salağımm ben nekadar aptal hiç böle göt olduğumu hatrlamıyorum 

Çok ciddiyim ne mi yapıcam arabasını cizmiycem evinide yakmiycam onunla bir daha yatmıycam o kesin :) 

Evet ben malım hala kendi sölediğime inannamıyorum nasıl ya 

nasıl düştüm ben ya yuh oha ben vay  Yanına koyim nasıl ya çook yalıyorum be ıyykk kendimden iğrendim

Çocuksun boksun aptalsın senın ben yeni yetme mal 

( ne söylediğinizi duyuyorum mal falan ama yemiş kızım seni hahahah )

Gülün gülün elbet bir kız sizin de belanızı ziker.. ozaman bende götümle hatta tüm organlarımla gülücem size ) 



Bu olay bana gene piyasada bukadar orospu varken böle orospu çocuklarının olması da normal dedirttirdi !!!

8 yorum:

  1. seçimini yanlış kişilerden yana yapıyorsun sanırım,gerçi insanları tanımak da zor.

    YanıtlaSil
  2. Buradaki durum çok seviyesiz..:/
    Böyle erkeklerin çokluğu çok kadının onlara"kökünüze kibrit suyu"ahından olsa gerek..gerçek erkek kalmadı gibi bir şey..:/

    YanıtlaSil
  3. :( Cray çok moralim bozuk yıkıldım resmen bukadar aptal yerine koyulduğumu hazrlamıyorum ya :(

    YanıtlaSil
  4. yorumlasak Çok haklısın tanıyamıyorum ve her kesi kendim gibi sanıyorum çoook aptalım !!

    YanıtlaSil
  5. Neyse kısa yoldan bazı şeyleri görmek uzun vadede gözünü açar umarım..ama böyle olaylar öğretmiyor mu yaşamı.. çok takma derim ben..hatta kurtulduğuna sevin..:/

    YanıtlaSil
  6. Utandım doğrusu insanlığımdan..

    YanıtlaSil
  7. Benim kadar utanamassın hayatımı kendi ellerimle mahfediyorum nekadar saf salağım ben

    YanıtlaSil
  8. Sağol crayz destediğin için iyiki varsın...

    YanıtlaSil