11 Mart 2012 Pazar

Vay be artık kolay kolay yıkılmıyorum....




Corcianna ev aldı bugün onu ıslattık 3 şişe şarap devirdik ulan saat 3 de de kendi evime döndüm Ne kafa var bizde ...

Cidden artık sarhoş olamıyorum ama içmeyince kafam güzel sanki dünyam ters döndü uykum vardı eve girdim şimdi  yok sabah 9 da toplantıya da babam gider artıkk allahım ama özlemişim böle sabahlarda net falan iyi oldu ...

Böle bu saatlerde içime şeytan kaçıyor vallahi biri kalk clup yapalım dese uçacağım. Hatta kalkıp oynuyorum falan kıyamam   annem bir gördü ödü koptu kızım iyi misin kadın uyuşturucu aldığımdan şüpeleniyor artık okadar sölersem artık inanır beni böle kabul ettiler ama ya şimdi bak canım ne istedi ya of Ahh ahmet abi ahh şimdi sen olacaktın ne iyi giderdi muhabbetin lan birde çikiletamı aldım mı ohh mis ...

Bugünün hesabı..

3 Şişe şarap

Kahve

Çay

su

Sigara sigara sigara....

Unutmadan PS: Falımda M-R-T-C-E   harfleri çıktı yuh dedim ama bakalım kim bu talihsiz :)


1 yorum: