4 Nisan 2012 Çarşamba

Gay Olmak ''HASTALIK'' Değildir !

Ya ben anlamıyorum vallahi anlamıyorum, Biri Gay sa ne olmuş yani onun tercihi...


Çok üzüldüm bu bir hastalık değil bunu kabullenin artık LÜTFEN YA. 

Bu o insanın tercihi ve doğuştan gelen bir şey yapabilecek bir şey yok. 

İstediğiniz psikologa,psikiyatra götürün bir bok olmaz, adamın içinde var.

Hem sana ne ya sanane neyi sorguluyorsunuz ya siz kimsiniz ki !

 Allah böyle yaratmış.

 Bunu yargılamak sana mı düştü sen kimsin ki !

İnsanları yargılamak dışlamak ya sen olsaydın o hiç düşündünüz mü ?

Herkes bu ülkede Homofobik 

Bazen diyorum allahım çok tatlı çocuk neden gay benim olsun o ya diyorum ama bu onun tercihi yani adam beni çekici bulmuyor ama o da başka bir çocuğu çekici buluyor yapabilecek bir şey yok.

Benim ailemde de var amcam Gay kabul etmesede öle adım gibi biliyorum ...

Onu asla yargılamam ama biz aşiretiz ve bu duyulursa neler olur bilemiyorum.

Ben onu öle kabul ettim aslında herkes öle kabul etti aşırı metroseksüel sanıyorlar arkadaşlarına bakıyorum çoğu gay...

Kimseyi yalan bir hayat yaşamaya mahkum edemeyiz !

Bloglara bakıyorum bir çok gay arkadaşımız yazıyor okuyorum çoğunu takip ediyorum yaşadıkları aşkları kıskanıyorum resmen aşkı yaşıyorlar ( Şanslı olanlar )

Kimisine bakıyorum sürünüyor iki kişilik hayat yaşamaktan yorulmuş üzülüyorum onlar adına elimde bir fırsat olsa hepimizi mutlu etmek için elimden geleni yaparım..

Ben çevreme empoze ediyorum seçim bu kimse yargılayamaz bunu sen yada ben ..

Kendimi sizin yerinize koyuyorum ve sizinde benim gibi yaşamaya hakkınız olduğunuzu düşünüyorum .

Bu hakkı kimsenin elinizden almasına izin vermeyin...







3 yorum:

  1. en yakın arkadaşlarımdan biri gay. ve kimseyle ona güvendiğim kadar güvenemiyorum nedense. tabuları yerle bir edip insanlara sadece ve sadece İNSAN diyerek bakmak gerek...

    YanıtlaSil
  2. Bencede insan olabilsek insan olarak bakabileceğiz diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. Cansın; teşekkürler güzel görüşlerin için

    YanıtlaSil