13 Nisan 2012 Cuma

:( HAyat hep böle acımasızmı olmak zorundasın bır kerede planlarım olsun ya

Hayatımın en boktan günüydü ;

bütün planlarım suya düştü yıkıldım resmen ...




17 Nisan benim biricik ,uyuz ,gıcık, ükela, ama nutella kadar tatlı ve vazgeçilmezim ;


Hayatımın en değerli parçası canım kız kardeşimin doğum günü :) 

Onu yaradana Kurban olduğumun doğum gününü hep unuturlar ben hariç asla unutmadım çünkü o kadar kıskanmıştım ki o doğduğunda :) ondan unutmam unutturmam ama unutuyorlar işte kıyamam ezik büyüdü doğum günü konusunda ben ise tam tersi şimarık büyüdüm doğum günü konusunda benim ki en az 3 kez kutlanır hatta hatırlarım 10 farklı pasta yediğimi :) Annemle aynı gün doğum günümüz.. Doğum günü konusunda da kılımdır. bana ne be ben millete o kadar özenip bözenip süprüz yapıyorum kimse beni iplemiyor bile oldu canım valla silerim adamı :)

Neyse gelelim mevzuya ne planları vardı kuzuma guzel bır gece yaşatıcaktım. 
Ama evdeki hesap çarşıya uymadı ayrıldığım şirketten paramı alamdım ve kardeşime toka dahi alacak param yok ..

Yaptığım planlar suya düştü o kadar kötü oldum ki anlatamam size oturdum kaldırıma ağladım resmen.

Ama yarın akşam güzel bir gece olacak inşallah ...


Bu boktan günlerde geçer gider sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder