2 Nisan 2012 Pazartesi

Korkuyorum..

Korkuyorum !

İlk kez değil bu korku ...

Sizde biliyorsunuz

Hiç bir şey düzgün gitmez mi bir adamın ya. Kovuldum ! anlayacağınız gibi gene evdeyim. Sonumu hiç iyi görmüyorum. Kafamda öle şeytanlar dönüyor ki ruhunu sat bize al istediğini deseler hiç düşünmeden verebilirim hatta böle bir film vardı dimi :)  Allah'ım bana yol göster ne olur benim kalp gözümü mü mühürledin hiç bir şey göremez inancımı sorgular oldum. Biliyorum bunlar imtihan ve bende bu imtihanlardan sürekli kalan biriyim ve biliyorum ki  güçlü olmama rağmen çoğu sınavdan kaldım çok yıprattım kendimi ama yine biliyorum ki hepsi benim hatam lütfen bana yol göster bu umutsuzluktan kurtar beni...

Dost dediklerim yarı yolda bıraktı,

 Güvendiklerim kuyumu kazdı, 

Değer verdiğim yetmezmiş gibi kendimi kollarına bıraktığım adam ağzıma sıçtı bir çöp gibi attı beni, 

Ailem benimle ilgili umutlarını yitirdi.

Okul bitmek bilmiyor.

 İş desen yaptığım seçimler yüzünden gitmedi bile!

Darmaduman oldum nasıl toparlanacağım bilmiyorum ....




4 yorum:

  1. ben kendımde bu haldeyım ama başkasının bu halde oldugunu gormek benı daha cok uzuyo ıyı ol kısa zamanda olurmu...

    YanıtlaSil
  2. diptesin sen de resmen. ben de o çırpınışların içindeyim. geçer herhalde yaa.

    YanıtlaSil
  3. Umutsuz ev kadını Hiç sorma berbat haldeyim sağol desteğin iççin inşallah en yakın zamanda sen de ben de iyi oluruz tek umudum bu ne diyeyim..

    YanıtlaSil
  4. Kızılgın Dipteim hem de dibinde dibinde yerlerdeyim yıkıldım dayanıcak gücüm bile kalmadı. Boşa çırpınmaktan yoruldum nefesim tükendi, dermanım kalmadı ama pes etmeyeceğim ben nelerin üstesinden gelmedim be bununda üdtesinden geleceğim, geleceğiz dik durup dizlerimiz paramparça olsa da yürüyeceğiz... Bizde o ışık var dimi :)

    YanıtlaSil