24 Temmuz 2012 Salı

Başlamaya çalışıyorum işte :)

Dün burada bir kavga yaşandı annem bile geldi o kadar kötüydüm düşünün, neyse gelelim ben istifa ettim dedim ki ; sayın patron bey seni yüz üstü bırakmam sen kendine eleman bul o zamana kadar bende işlerimi yoluna koyayım ve çıkayım . Kendisi sakinleş sonra konuşuruz dedi ama ben kararlıyım  .

Çok sevdiğim bir dostum bu ajans fikrini önerdi sen yaparsın bu işi dedi bence de yaparım ama çevre çok önemli bu işte bir kaçta bağlantım olsa anında açarım. Aslında bağlantı var varda o kadar kuvvetli değil aklım da şöyle bir şey var önce bir ajansa işe gireceğim kısa bir süre işler nasıl yürüyor neler oluyor bitiyor bir öğreneyim sonra ajans işine gireceğim , yada çat diye işi açarım bilmiyorum gene bir anda hayatım değişiyor.

Ve ben bu işi yaparsam yanımda çok sağlam bir ekip kuracağım. 5-10 kişilik bir ekip istiyorum ilk başta 5 kişi olarak başlar sonrasında şirketle beraber ekibimizde büyür.

Ekibim genç,dinamik,eğlenmesini bilen, ama eğlendiği gibi de çalışacak bir ekip blogger dan da birilerini istiyorum ay ben çok şey istiyorum ama hayalimdir kendi işimi kendi şirketimi kurmak ..

Dün eve gider gitmez yattım çok yorulmuşum , kafam kazan gibiydi felakettim bir uyumuşum ki bebekler gibi :) Rüyyam da at gördüm ( At murattır :) Hadi bakalım . Birde yatağımdan pislik temizledim at tüyü at pisliği camdan sirkeledim tuhaf bir rüyyaydı ...

Öle işte ajansla ilgili cumartesi ilk görüşmeleri yapacağım şans dileyin ve dua edin birlikte güzel işler başaralarım :)

9 yorum:

  1. şansın bol olsun anacım. bu da şans öpücüğün :*

    YanıtlaSil
  2. Özgüven yeterli...bence de başarırsın...detayı çok iyi bilmesemde bu işi yapanlar işletmeci olarak doğmuyorlar neden olmasın:)) hayırlısı!

    YanıtlaSil
  3. O iş yerinde çalışmak seni mutlu etmiyorsa istifa için geç kalmışsın demektir. Bir an önce yeni ufuklara yelken açmalısın :)

    Ajans olayına gelince, çevre cidden çok önemli. Bir de işi sahiplenebilmek önemli. Çalışanların da senin kadar sahiplenmeli. Yalnız öyle bir anda yok ofis tutayım, yok isim bulayım olayına girme bence. Önce ofis olmadan, hatta ekibin olmadan yavaş yavaş bir şeyler yapmaya başla, sonra ekibini yavaş yavaş toplarsın. 2-3 senedir sosyal medya işi yapıp daha ofisini yeni açan bir tanıdığım var, hiç acele etmedi ve çok mutlu :)

    Gerçi fatura kesmek için isimdi şuydu buydu şirket olmak gerekiyor. Vazgeçtim ismi hemen bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Patrick: YERİM SENİ ŞİRİN ŞEY :) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÖPÜCÜK VE ŞANS İÇİN :)

    YanıtlaSil
  5. crazywomanrosemary; Aynen canım . Bol özgüven ,acık şans acıcıkk çevre ve ve akıl :) İnşallah yapabilirim ve yapıcam :)

    YanıtlaSil
  6. Kaldırım; Evet öle her şey pat diye olmuyor bu işi zaten yaparsam çok sevdiğim bir dostumla birlikte onun yönlendirmeleriyle yapabilirim. Öle bir dostum olduğu için şanslıyım şuanki işime gelince patronumu çok seviyorum fakat işimi sevmiyorum salak saçma bir iş sıkıldım bunaldım burada kalmamda ki tek sebep borçlarım :( iş bulamasaydım borçlarımı ödemek için gündeliğe bile giderdim :) Onun için ilk teklifi hemen kabul ettim :) Şimdide sıkıldım ve mutlu değilim !

    YanıtlaSil
  7. Canım benim at murattır doğru, hele ki at pisliği para ve kazanca işarettir:)
    Dilerim hersey istediğin gibi olur. sevmediğin havuzda yüzmektense, sevdiğin denizde boğul daha iyidir:)

    YanıtlaSil
  8. şans dileklerim ve dualarım seninle :) Allah gönlüne göre versin (AMİN) bazı şeyleri göze almadıkça bir şeyler olmuyor tıpkı borçlanmadıkça bir şeylerin sahibi olamadığımız gibi

    her zaman yanındayız mariacım;

    YanıtlaSil
  9. Kaparsın sen, umarım iyi geçmiştir =)

    YanıtlaSil