2 Temmuz 2012 Pazartesi

LGBT Onur Yürüyüş günü.


                                                                                             Merhabalar,






Merhabalar,


Dün çokk güzel bir gündü yeni yeni insanlar tanıdım, Allahım onlar ne şeker  adamlardı ya :)


Blogger buluşmaları hep yapılıyor biliyorum ben ilk kez katıldım hem buluşma hem de yürüyüş yapılacaktı   LGBT Onur Yürüyüş günü. 




Hangi bloggerlar var kim kim olacağız bilmiyorum kafamda önce ulan gitmiyim yerler beni dedim =) Ama o telefondaki şirin ve kıbar sese karsılık vermezsem olmazdı :)  (Bigay:) O Nasıl kibar ve tatlı bir çocuktur öle ya =)


Aslında o kadar yorgundum ki, yazlığa gittim fantezi, olsun diye de sabahın köründe eve döndüm ve çok da içmiştik neymiş o yatakta uyuyamazmışım J Pek huysuzdum neyse gelelim O müthiş Pazar’a;


Kucağımda LODOS kendsi benim yakuşuklu oğlum olur =)


Bigay beni geldi aldı o şirin suratını görünce tedirginliğim gitti valla =) Gittik bir cafede oturuyorlar benim blogger olduğumu bilmiyorlarmış kendi ismimden mail atınca doğal olarak bilemediler hahaha


Lodosu çok sevdiler zaten Kaytan Bıyık'ın sevgilisi: O var ya tam bir melek kanatlarını evde unutmuş yerim onu ben nasıl anaç bir şeydin sen bütün gün lodosla ilgilendi onla uğraştı yedirdi içirdi oğlu gibi baktı resmen yerim seni yakışıklı J Meşhur Kaytan bıyıklının bıyıkları yokmuş ama =) ( Çok şanslısın melek gibi bir sevgilin var kaytancım =)


O Gay, Ben De...: Bu adama ben hastayım çoğunu takip etmiyordum açıkcası orada tanıştım ama O Gay, Ben De.. fenomendir benim için adam yazıyor ya  Koç burcuymuş kendisi genelde koç burçlarını sevmem ama onu çok sevdim canım benim bir ara korktum çocuğun yanaklarını sıkıştırıcam diye benim elim kolum rahat durmaz böle ayı yavrusunu sever gibi severim insanları napim  Deli demesin diye pek uğraşmadım ...
 ( Ama adamın gözlerine bittim ) Tühhtühh maşşalahh =)


Arnavut Kaldırımı: Ya adam cool ya  Oda ayrı bir tatlı çook yakuşuklu canım benim oda yanakları sıkılası bir şey J Onunda bir sürü arkadaşı geldi gitii hepsi çok tatlı çok iyi neşeli insanlar hepsini çok sevdim


Valla iyiki gitmişim ben ya ...


Patrick  :  Bu çocuk çok tatlı bütün yürüyüş boyunca benim yanımdan hiç ayrılmadı kaybolmayım diye kıyamam  çok sağol canımsın Lodosla baya bir seviştiler görmeniz lazımdı.. transerkek olurmu benden  hımm olabiler bak sanki =)


Çok memnun oldum sizleri tanıdığım için tekrar ve tekrar…..

Gecenin sonunu karoeke barda sabahın 3de bitirdim hahaahah kzın birine asıldım yürüyüşün etkisnde kaldım sanırım kendime bir dövmeci buldum adam baya indirim yapcak sanıırm :) Ve hala sarhoşum :) 

12 yorum:

  1. sen var ya sen ne iyi ettin de geldin ya; çok incesin çok düşüncelisin iyi ki tanımışım seni senin hakkında ki düşüncelerim yarın blogumda ama önce bi madilik yapayım :))

    ben ayı yavrusumuyum aşk olsun hahaha o düdüğü çalma çalma dedin ya ben de burçtaş diğer arkadaşa inat! :D kulağının dibinde çaldım ya hani; heh iyi ettim üstünden 24 saat geçti ama yemin olsun sessiz bir ortamda o düdük halen kulağımın için de beynimin her zerresinde çalıyor hahahah

    YanıtlaSil
  2. ayrıca millete yauşuklu falan demişsin nasıl hırslandım insan ogay de tamam yakışıklı olmasa da zorlasan gideri falan var der insan ahahahah :DD

    YanıtlaSil
  3. POSTta bir sorun var sanırım yazıların okunmuyor bir kontrol etsen...özlemişim yazılarını epeydir uğrayamıyordum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kuzum kendime halim kalmöıyorduki blog'a BAKIYIM AMA ARTIK BOL BOL YAZARIMM MERAKLANMA SEN =)

      Sil
  4. Aahahahh gün senin için güzel bitmiş desene. Gerçi az lezbiyen varmış gibi bir de lezbiyen oluvermişsin :D

    Ben de tanıştığımıza, gelmene çok sevindim :) Güzel sözlerin için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Patrick; valla içimde bir lezbiyen varmış =)

    O gay;Ben de; ne ayı yavrusu paşam ya benım sevme bıcımım öle hem sen çok yakısıklısın oraya yazmamış olabılırım ama hele gözlerine bittim =)

    KAldırım ; Aynen günüm siznle güzel başladı sizden sonra da azcık güzel bitti =)

    YanıtlaSil
  6. canım benim. Utandırmayın beni ve Lodosuma gelince ben onu yerim o ne tatlı bir şey öyle Kaytan bıyıkım kıskanma sakın ben Lodosa aşık oldum:)
    sizi tanıdığıma çok sevindim özellikle Lodosu

    YanıtlaSil
  7. Mariacım sesimin güven vermesi hoşuma gitti.. Mesleğimde ayrıca güven veriyor.. Ayh ben ne kadar güvenilesi bir insanım böyle :) :D

    Neyse, gelmene, yemeğe katılmana ne kadar sevindik bir bilsen.. bende fazladan bir bulogır tanımış oldum hem.. aslında böyle doğal yollarla tanışmak çok hoş oluyor.. Ara ara toplanıp dedikodu yapmaya devam ederiz artık..

    Lodosa sevgilerimle bu yorumu bitirirken yanaklarından öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. haklısın valla gerçekten şanslıyım o noktada umarım çooook uzun devam eder hep devam eder:)))

    YanıtlaSil
  9. umayin; Lodosda sana aşık oldu sanırım o gravatını yatagından ayırmıyor :)

    BiGay; Çok teşekkürederim canım evet en yakın zamanda görüşelim çok sevdim sizi :)

    kaytan bıyık; Aminn hep devam etsin :)

    YanıtlaSil
  10. bir deli pistis ben yokmuşum:(:(

    YanıtlaSil