16 Temmuz 2012 Pazartesi

SN. SIFATSIZ...


Oldu dimi yazmayalı ;
yazmıyorum yazmaya değecek bir şey yok var yada nazar değecek diye yazmıyorum =)

Neyse gelelim yazmama sebep olan kazmaya :)

Sayesinde yazacak bir şey buldum;

Adamın biri var

( BOYUNU POSUNU
GÖREN DE ADAM SANIR BENDE ONLARDANDIM )

başında ki adam sıfatına bakmayın aslında kendisi sıfatsız...

Bu sıfatsızı tanıdım tanıyalı ne işim rasgitti ne bişey ne cenabet bir adammışsın ya ..

Kendisi bugün itibariyle ölmüş bulunmaktadır. (BENİM İÇİN)  Allahtan rahmet mahmet dilemiyorum ne hali varsa görsün.


Sevdimmi derseniz sevdim ki canım acıdı,gidişin yada kalman değildi derdim, yalanların pişkin pişkin her seferinde inkar etmelerin, o iğrenç hikayelerin yazık sana sadece yazık neyse hakkımıda helal edıyorum ki  seninle bir daha hiç bir yerde muhattap olmamak için..


BENDEN UZAK ALLAHA YAKIN OL.

VE BİR DAHA DA BANA BULAŞMA YOKSA CANINI YAKARIM !!!

AÇIK

AÇIK

 TEHDİT EDİYORUM BİLESİN !!!!

4 yorum:

  1. sıkma canını, her yalanına ve inkarına sevdiğin için katlanmadın mı zaten;

    Bir insanı kaybetmek istiyorsan.. Hakkettiğinden fazla değer ver olsun bitsin.. Çözüm basit... ://

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın O Gay; Ben de, neyse oldu bitti :) Mutluyum artık.

    YanıtlaSil
  3. Kaldırım ; Hiç sorma 2 gundur burnumdan soluyordum ama şimdi iyimm =)

    YanıtlaSil