6 Eylül 2012 Perşembe

HEYOOO !



Marstan dünyaya selam millet nasılsınız bakalımm ? Valla özledim hepinizi ya. 

Bu  ara da bende bir özlenmişim bir kıymete binmişim off diyorumm valla bilseydim çok önce terk ederdim istanbulu :)  


Yerimi doldura bilecek kimse yokmuş ahahah kıyamam onlara.hayat bana güzel değil tabi ki yalnızım bende burda allahtan arayanım soranlarım varda arada ıyı gelıyor. Gelelim buraya burası dallas gibi bir yer derdimi anlatacağım kımse yok , aglamak ıstedıgımde bır omuz yok , yalnız geceler benım okadar ıdare edıyorum işte biliyosunuz ben nazlı biriyım kımse nazımı cekmeyınce olmuyo ahahaahhha  :)



Aşk demiştim ya hani he demiş bulunuyim .Kaybettim ben onu küçücükken; biliyorum bulacağım   bir gün ya bir kapı eşiğinde, bir dolap arasında , yada yolda yürürken elbet ... 
 
Bir ümit belki burada bulurum diyede geldim ama bakalım daha karşıma çıkmadı öle bir yiğit :) Yada gönlüm diyor bekle çok bekledin biraz daha bekle yavrum elbet çıkacak o karşına belki bugün belki yarın .  kim bile bilir ...


Bu şarkıda benden sizlere...


3 yorum:

  1. ÇOK BEKLEDİN DÖN GERİ TÜLAAAAY

    YanıtlaSil
  2. elbette çıkar. neden çıkmasın :) güzel şarkı seçimi :)

    YanıtlaSil